Suche nach Fachgebiet

  1. Alice 150: celebrating Alice in Wonderland

    O'Sullivan, E. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    21.04.1507.07.15

    Projekt: Praxisprojekt

  2. ASB: American Studies Blog

    Schmidt, T. (Wissenschaftliche Projektleitung), Moss, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Völz, S. (Projektmitarbeiter*in) & Henck, M. (Projektmitarbeiter*in)

    19.09.1321.01.15

    Projekt: Anderes

  3. American Studies Blogs II

    Schmidt, T. (Wissenschaftliche Projektleitung), Moss, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Völz, S. (Projektmitarbeiter*in) & Henck, M. (Projektmitarbeiter*in)

    22.09.1406.11.15

    Projekt: Forschung

  4. American Studies Journal and Blog

    Schmidt, T. (Wissenschaftliche Projektleitung), Moss, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Völz, S. (Projektmitarbeiter*in) & Henck, M. (Projektmitarbeiter*in)

    01.12.1531.01.17

    Projekt: Forschung

  5. American Studies Journal/Blog IV

    Schmidt, T. (Wissenschaftliche Projektleitung), Moss, M. (Wissenschaftliche Projektleitung), Völz, S. (Projektmitarbeiter*in) & Henck, M. (Projektmitarbeiter*in)

    12.12.1615.02.18

    Projekt: Anderes

  6. AIDEFF: Arbeitsgemeinschaft für die interdisziplinäre Erforschung und Förderung der Kinder- und Jugendliteratur im Fremdsprachenunterricht

    O'Sullivan, E. (Wissenschaftliche Projektleitung), Burwitz-Melzer, E. (Partner*in) & Caspari, D. (Partner*in)

    25.09.14 → …

    Projekt: Forschung

  7. bLÜmsday 2010: Bloomsday in Lüneburg

    O'Sullivan, E. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    22.06.1003.02.11

    Projekt: Praxisprojekt

  8. Der deutsche Gatsby x 8: eine Ausstellung

    O'Sullivan, E. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    10.04.1201.07.12

    Projekt: Praxisprojekt

  9. Developing pragmatic competence on a stay abroad

    Barron, A. (Wissenschaftliche Projektleitung), Trebits, A. (Projektmitarbeiter*in) & Mißfeldt, D. (Projektmitarbeiter*in)

    01.09.1201.09.14

    Projekt: Forschung

  10. DigiTaL - Teilprojekt 10: DigiCLIL-Exchange: Vermittlung fremdsprachlicher, interkultureller und fachlicher Kompetenzen zur Vorbereitung und Begleitung studienrelevanter Auslandsaufenthalte im Blended-Learning-Format

    Barron, A. (Wissenschaftliche Projektleitung), Schmidt, T. (Wissenschaftliche Projektleitung), Benitt, N. (Projektmitarbeiter*in), Birdman, J. (Projektmitarbeiter*in), Pandarova, I. (Projektmitarbeiter*in) & Çiçek, O. (Projektmitarbeiter*in)

    01.08.2131.12.25

    Projekt: Lehre und Studium

Vorherige 1 2 3 Nächste

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. How transformational leadership transforms followers’ affect and work engagement
  2. Gross, Richard. Understanding Grief: An Introduction, Routledge, 2016
  3. The relationship between working alliance and client outcomes in coaching
  4. A mixed-methods study of the impact of sociocultural adaptation on the development of pragmatic production
  5. Multimodality in Strategy-as-Practice Research
  6. Facilitative effects of introduced Pacific oysters on native macroalgae are limited by a secondary invader, the seaweed Sargassum muticum
  7. Between mutuality, autonomy and domination
  8. Swarm Robotics, or: The Smartness of 'a bunch of cheap dumb things'
  9. Do limiting factors at Alaskan treelines shift with climatic regimes?
  10. Learning Strategies of First Year University Students
  11. Effectiveness and Moderators of an Internet-Based Mobile-Supported Stress Management Intervention as a Universal Prevention Approach
  12. Pharmaceuticals in the Environment — Scope of the Book and Introduction
  13. Probing alignment of personal and organisational values for sustainability
  14. Normal Development
  15. Encounters, interactions, and connectivities from an art historical perspective
  16. The new European database for chemicals of concern
  17. Fürsorge oder Selbstbestimmung?
  18. Coupled Modeling Approach for Laser Shock Peening of AA2198-T3
  19. Introducing education for sustainable development into Egyptian schools
  20. Mechanics of sheet-bulk indentation
  21. Learning processes for interpersonal competence development in project-based sustainability courses – insights from a comparative international study