Browse by research area

  1. Published

    船舶生物污垢引发的外来物种入侵现象及法治应对: 以《自然保护法》和《航运法》为视角

    Schatz, V. J., Lu, C. (Translator) & Zhu, G. (Translator), 2022, 生态文明与环境法治: 国别区域生态文明环境法治动态. Zhang, H. & Shen, Z. (eds.). Shanghai: Shanghai People‘s Publishing House, p. 135-155 21 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  2. Published

    插畫與跨符號翻譯:無稽詩文的視覺呈現

    O'Sullivan, E., 2022, 跨界.成長.間/介: 當代兒童文學研究思潮. Mei-Ying Wu, A. & Chia-Yen Ku, C. (eds.). National Cheng Kung University, p. 185-207 23 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

  3. Published

    再生可能エネルギー促進に向けたドイツの法的ステップ

    Sanden, J., 2012, In: Kankyō-to-kōgai. 42, p. 51-57 7 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  4. Published

    کتاب ادبیات تطبیقی کودکان [Comparative Children's Literature]

    O'Sullivan, E., 2020, Teheran: Kanun-e Parvaresh. 352 p.

    Research output: Books and anthologiesMonographsResearch

  5. Published

    Трансформации национального в условиях регионализации и локализации

    Davydzik, V., 2020, In: Topos. 2020, 2, p. 100-111 12 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  6. Published

    Социальная система Германии

    Kusche, C., 2008, Materialien der internationalen wissenschaftlichen Konferenz „Humanitäre Strategien der Transformationen in Russland“. Vol. 2. p. 5-10 6 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

  7. Published

    Социальная работа на пути к европейской науке и профессии

    Kusche, C., 2008, Концептуализация студенческих практик в рамках Болонских критериев: Материалы проекта Tempus-SCM T070B06-2006 (RU) (Россия – Германия – Финляндия – Нидерланды). – Тюмень: Издательство «Печатник», 2008. Kuše, K. (ed.). Tjumenʹ: Izdat. Inst. Servisa i Upravlenija, p. 19-30 12 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  8. Published
  9. Published
  10. Политика-как-вещь vs политика-как-структура

    Davydzik, V., 2021, In: Moscow Art Magazine. 119, p. 179-184 6 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...3612 Next

Recently viewed

Publications

  1. Perspektiven für die Musikforschung im 21. Jahrhundert?
  2. Parcitypate
  3. EU Refugee Policies and Politics in Times of Crisis
  4. Economic trade-offs between carbon sequestration, timber production, and crop pollination in tropical forested landscapes
  5. Postural Control Training in Parkinson`s Disease
  6. Postvinyl
  7. Zehn Jahre REITG: Eine Misserfolgsgeschichte
  8. Wertbeitrag des Human Resource Managements aus ökonomischer Sicht
  9. Prozesse der Energiewende wissenschaftlich gestalten
  10. Griechenland
  11. Romantische Ideen im modernen Gewand
  12. Korrektive Selbststeuerung erst lernen dann vermitteln
  13. Rolling Out Corporate Sustainability Accounting
  14. Unabhängigkeit des Abschlussprüfers
  15. Research Gains
  16. Energiekonzept: Die Energierevolution
  17. Wertorientiertes Controlling
  18. Inklusiver naturwissenschaftlicher Unterricht in der Lernwerkstatt Donaustadt
  19. Die Texte aus dem Brief an die Gemeinden in Galatien (Übersetzung)
  20. Naturschutz in Deutschland
  21. Praising the leader
  22. So stirbt der Eskimaux an seinem Marterpfahl.
  23. Körperpraktiken und Selbsttechnologien in einer Medienkultur
  24. Buying organic
  25. Lebenslanges Lernen als Aufgabe der Universität
  26. Weibliche Adoleszenzromane in der Rezeptionsperspektive jugendlicher Leserinnen
  27. „Ein äusserst seltener Erfolg.“
  28. Intentionale vs. emergente Strategien der Online-Kommunikation von Gründungsunternehmen
  29. Assessing Knowledge Cumulation in Earth System Governance Research
  30. Lehre und Forschung im Projekt „Naturwissenschaftlichen Unterricht inklusiv gestalten“ (Nawi-In)
  31. Response to the letters of Dr Amos and Dr Preti and colleagues