Hüfner, S. K. &
Niebert, K.,
2022,
Die Praxis der systematischen Metaphernanalyse: Anwendungen und Anschlüsse. Schmitt, R., Pfaller, L., Schröder, J. & Hoklas, A-K. (eds.). Wiesbaden:
Springer Nature AG,
p. 233-245 13 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Weirauch, K.,
Hüfner, S. K.,
Abels, S. &
Menthe, J.,
2022,
Unsicherheit als Element von naturwissenschaftsbezogenen Bildungsprozessen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik Virtuelle Jahrestagung 2021. Habig, S. & van Vorst, H. (eds.). Nürnberg, Duisburg:
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg,
Vol. 42.
p. 356-359 4 p. (Die Tagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP); vol. 42).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Hüfner, S.,
Niebert, K. &
Abels, S.,
2018,
Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference: Research, Practice and Collaboration in Science Education. Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S. & Childs, P. (eds.). Dublin:
European Science Education Research Association,
p. 1076-1089 14 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Hüfner, S.,
2016,
Implementation fachdidaktischer Innovation im Spiegel von Forschung und Praxis: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik Jahrestagung in Zürich. Maurer, C. (ed.).
Universität Regensburg,
Vol. 37.
p. 138-141 4 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Drees, C.,
Hüfner, S.,
Matern, A.,
Nève, G. &
Aßmann, T.,
01.02.2011,
In: Hereditas. 148,
1,
p. 36-45 10 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review