Suche nach Fachgebiet

  1. Erschienen

    How Founders Harness Tensions in Hybrid Venture Development

    Munoz, P., Farny, S., Kibler, E. & Salmivaara, V., 15.06.2024, in: Business and Society. 45 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Erschienen

    Organizing Sustainably: Introduction to the Special Issue

    Delbridge, R., Helfen, M., Pekarek, A., Schüßler, E. & Zietsma, C., 01.01.2024, in: Organization Studies. 45, 1, S. 7 - 29 23 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Erschienen

    Positionings: Toward a Relational Understanding of Representation and Writing in Organizational Communication Research

    Albu, O. B., Cnossen, B. & Abdallah, C., 01.2024, The Sage Handbook of Qualitative Research in Organizational Communication. Brummans, B. H. J. M., Taylor, B. C. & Sivunen, A. (Hrsg.). London: SAGE Publications Inc., S. 569-588 20 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  4. Erschienen

    A Matter of Framing: Analyzing Value Communication in Sustainable Business Models

    Norris, S., 12.2023, in: Organization & Environment. 36, 4, S. 503–528 26 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. Erschienen

    Entrepreneurial Investment Cycle – A Large-scale Longitudinal Study

    Schulte, R., 06.11.2023, De Gruyter Handbook of SME Entrepreneurship. Dabić, M. & Kraus, S. (Hrsg.). Berlin: Walter de Gruyter GmbH, S. 97-112 15 S. (De Gruyter Handbooks in Business, Economics and Finance).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelbegutachtet

  6. Erschienen

    Lean Social Media Communication Strategies for SMEs: Exploring the Field of Risk-Adjusted Lean Social Media Communication Strategies in the Context of the Lean Startup Method for SMEs

    Kizilkan, K. & Wagenknecht, M., 06.11.2023, De Gruyter Handbook of SME Entrepreneurship. Dabić, M. & Kraus, S. (Hrsg.). Berlin: Walter de Gruyter GmbH, S. 201-239 39 S. (De Gruyter Handbooks in Business, Economics and Finance).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelbegutachtet

  7. Erschienen

    Success Factors of Digital Start-ups: A Qualitative Analysis of the Entrepreneurial Personality from the Perspective of German Venture Investors

    Schumacher, N., 06.11.2023, De Gruyter Handbook of SME Entrepreneurship. Dabić, M. & Kraus, S. (Hrsg.). Berlin: Walter de Gruyter GmbH, S. 559-576 18 S. (De Gruyter Handbooks in Business, Economics and Finance).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  8. Media Review: The Politics of Climate Change

    Schüßler, E., 07.10.2023, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Organization Studies. 3 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenRezensionenForschung

  9. Erschienen

    Kann man eine ethische Haltung erlernen?

    Katsarov, J. & Trittin-Ulbrich, H., 01.10.2023, in: people & work. 5, S. 54-56 3 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschung

  10. Erschienen

    From hashtag to cashback: Success determinants in crowdfunders' user behavior

    Kizilkan, K., 01.09.2023, in: Galician Journal of Economics. 32, 2, S. 1-25 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschung

Vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...53 Nächste