Wacker, A., Bohl, T., Batzel-Kremer, A., Bennemann, E.-M., Hahn, E., Meissner, S., Merk, S.,
Pietsch, M. & Schäfer, L.,
10.2016,
In: Pädagogik. 68,
10,
p. 36-42 7 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Transfer › peer-review
Bohl, T., Drüke-Noe, C., Hoppe, H.,
Kleinknecht, M. P., Maier, U. & Metz, K.,
2015,
In: Pädagogik. 67,
5,
p. 28-31 4 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Lankes, E.-M.,
2007,
In: Pädagogik. 59,
7/8,
p. 76-79 4 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
Hoffmann, S. &
Neidhardt, E.,
2009,
In: Pädagogik. 61,
p. 58-59 2 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
Birdman, J., Çelik, H.,
Pandarova, I.,
Barron, A.,
Benitt, N. &
Schmidt, T.,
2024, (Submitted)
North American and European Perspectives on Sustainability in Higher Education. Springer, (World Sustainability Series).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Schmidt, T.,
21.11.2024Research output: Non-textual form types › Hypermedia › Transfer
Schmidt, T.,
12.08.2024,
Konzeption, Gelingensbedingungen und Qualität fremd- und zweitsprachendidaktischer Hochschullehre : Arbeitspapiere der 44. Frühjahrskonferenz zur Erforschung des Fremdsprachenunterrichts. Burwitz-Melzer, E., Riemer, C. & Schmelter, L. (eds.). Tübingen:
Narr Francke Attempto Verlag,
p. 185-194 10 p. (Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik ).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Blume, C., Middelanis, L. &
Schmidt, T.,
11.11.2024,
Textbook 4.0 – From Paper-Based Textbooks with Digital Components to Interactive Teaching and Learning Environments. Ketzer-Nöltge, A. & Würffel, N. (eds.). Berlin :
Peter Lang Verlag,
p. 125-161 37 p. (Kolloquium Fremdsprachenunterricht; vol. 77).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Wucherpfennig, S. &
Schmidt, T.,
2024,
Digitales Lehren und Lernen im Fachunterricht : Aktuelle Entwicklungen, Gegenstände und Prozesse. Michael, A., Michael, B., Christion, H. & Poldi, K. (eds.). Weinheim:
Beltz Juventa Verlag,
p. 55-74 20 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review