The influence of teacher-trainings on in-service teachers’ expertise: a teacher-training-study on formative assessment in competency-oriented mathematics
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | Proceedings of the Joint Meeting of PME 38 and PME - NA 36 |
Herausgeber | Cynthia Nicol, Peter Liljedahl, Susan Oesterle, Darien Allan |
Anzahl der Seiten | 8 |
Band | 2 |
Verlag | International Group for the Psychology of Mathematics Education |
Erscheinungsdatum | 2014 |
Seiten | 129-136 |
ISBN (Print) | 978-0-8649-1362-3 |
Publikationsstatus | Erschienen - 2014 |
Veranstaltung | 38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - PME 2014: Mathematics Education at the Edge - Vancouver, Kanada Dauer: 15.07.2014 → 20.07.2014 Konferenznummer: 38 http://www.pme38.com/ http://www.pme38.com/ https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwj1-oO_kpjgAhVKx4UKHRvFC0oQFjAAegQIAhAC&url=https%3A%2F%2Fwww.pmena.org%2Fpmenaproceedings%2FPMENA%252036%2520PME%252038%25202014%2520Proceedings%2520Vol%25201.pdf&usg=AOvVaw241d77DTkWIxrNrPVSxs06 |
- Didaktik der Mathematik