"Filling up": The problem of independence-preserving teacher interventions in lessons with demanding modelling tasks
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung
Authors
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | Proceedings of the 4. Conference of the European Society for Research in Mathematics Education |
| Herausgeber | Marianna Bosch |
| Anzahl der Seiten | 11 |
| Verlag | CERME |
| Erscheinungsdatum | 2006 |
| Seiten | 1623-1633 |
| ISBN (Print) | 84-611-3282-3 |
| Publikationsstatus | Erschienen - 2006 |
| Extern publiziert | Ja |
| Veranstaltung | 4th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education - CERME 2005 - Sant Feliu de Guíxols, Spanien Dauer: 17.02.2005 → 21.02.2005 Konferenznummer: 4 http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/index.php?slab=proceedings http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/CERME4/index.php |
- Didaktik der Mathematik
