"Filling up": The problem of independence-preserving teacher interventions in lessons with demanding modelling tasks
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung
Authors
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | Proceedings of the 4. Conference of the European Society for Research in Mathematics Education |
Herausgeber | Marianna Bosch |
Anzahl der Seiten | 11 |
Verlag | CERME |
Erscheinungsdatum | 2006 |
Seiten | 1623-1633 |
ISBN (Print) | 84-611-3282-3 |
Publikationsstatus | Erschienen - 2006 |
Extern publiziert | Ja |
Veranstaltung | 4th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education - CERME 2005 - Sant Feliu de Guíxols, Spanien Dauer: 17.02.2005 → 21.02.2005 Konferenznummer: 4 http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/index.php?slab=proceedings http://www.mathematik.uni-dortmund.de/~erme/CERME4/index.php |
- Didaktik der Mathematik