Eigene Wege entdecken - Das Linzer Konzept der Klassenführung

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
ZeitschriftFriedrich-Jahresheft
Jahrgang33
AusgabenummerUnterrichtsstörungen
Seiten (von - bis)60-63
Anzahl der Seiten4
ISSN0176-2966
PublikationsstatusErschienen - 2015
Extern publiziertJa

Bibliographische Notiz

HERAUSGEBER Carmen Bietz | Thomas Klaffke | Gert Lohmann | Annette Textor | Rolf Werning

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. "Malerei der Blindheit"
  2. Umweltmanagement und Shareholder Value in den Kriterien des Unternehmenserfolgs
  3. Strategising solidarity
  4. The economic insurance value of ecosystem resilience
  5. Ein neuer Klassenkampf?
  6. Bionik
  7. Sustainable development through aesthetic expertise?
  8. Law, democracy, and the state of emergency.
  9. Mastering the Energy Transition
  10. Mapping the European Commission Today
  11. Immanent/Economic Trinity
  12. Disparate disziplinäre Logiken pädagogischer Handlungsfelder
  13. Effects of heavy resistance training on strength and power in upper extremities in wheelchair athletes
  14. Archive des Digitalen
  15. Higher Education for Sustainable Development.
  16. Psychological approaches to entrepreneurial success
  17. Increasing the Agility of IT Delivery
  18. What are community energy companies trying to accomplish? An empirical investigation of investment motives in the German case
  19. Vorwort
  20. Risk or Resilience? The Role of Trade Integration and Foreign Ownership for the Survival of German Enterprises during the Crisis 2008-2010
  21. The affective shift model of work engagement
  22. Gute Aufgaben im Mathematikunterricht der Grundschule
  23. Tausch, Technik, Krieg
  24. Land use changes and ground dwelling beetle conservation in extensive grazing dehesa systems of north-west Spain
  25. A new constitution for a new Germany
  26. Lebensqualitätsmess-instrumente in der Reha-bilitation Unfallverletzter
  27. Der Künstler als Lehrer
  28. Intentions and synergies the cases of control and speed comment on Di Paolo's 'interactive time travel'
  29. Forschendes Lernen auf Hochschul- und Unterrichtsebene beforschen
  30. Paul Paolucci. Marx’s Experiments and Microscopes: Modes of Production, Religion, and the Method of Successive Abstractions