Suche nach Fachgebiet

  1. Erschienen

    Post-failure impression management: A typology of entrepreneurs’ public narratives after business closure

    Kibler, E., Mandl, C., Farny, S. & Salmivaara, V., 01.02.2021, in : Human Relations . 74, 2, S. 286-318 33 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Erschienen

    The buzz before business: a design science study of a sustainable entrepreneurial ecosystem

    O’Shea, G., Farny, S. & Hakala, H., 01.02.2021, in : Small Business Economics. 56, 3, S. 1097–1120 24 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Erschienen

    Understanding the gender gap in immigrant entrepreneurship: A multi-country study of immigrants’ embeddedness in economic, social, and institutional contexts

    Brieger, S. A. & Gielnik, M. M., 02.2021, in : Small Business Economics. 56, 3, S. 1007-1031 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  4. Erschienen

    Sustainable Entrepreneurship

    Farny, S. & Binder, J., 19.01.2021, World Encyclopedia of Entrepreneurship. Dana, L. P. (Hrsg.). 2 Aufl. Edward Elgar Publishing, S. 605-611 7 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenLexikonbeiträgeForschung

  5. Erschienen

    Primed Goals and Primed Actions: A Commentary from an Action Theory Point of View

    Frese, M., 01.2021, in : Applied Psychology. 70, 1, S. 262-267 6 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  6. Erschienen

    Entrepreneurship Training and Transfer

    Weers, J. & Gielnik, M. M., 2021, The Psychology of Entrepreneurship: New Perspectives. Gielnik, M. M., Cardon, M. S. & Frese, M. (Hrsg.). Routledge, Taylor & Francis Group

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelForschungbegutachtet

  7. Erschienen

    Evidence-Based Entrepreneurship: An Extended Approach

    Rauch, A. J. & Gielnik, M. M., 2021, The Psychology of Entrepreneurship: New Perspectives. Gielnik, M. M., Cardon, M. S. & Frese, M. (Hrsg.). Routledge, Taylor & Francis Group

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelForschungbegutachtet

  8. Erschienen

    Introducton to the Psychology of Entrepreneurship: The Next Decade

    Gielnik, M. M., Cardon, M. S. & Frese, M., 2021, The Psychology of Entrepreneurship: New Perspectives. Gielnik, M. M., Cardon, M. S. & Frese, M. (Hrsg.). Routledge, Taylor & Francis Group

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  9. Erschienen

    The Psychology of Entrepreneurship: New Perspectives

    Gielnik, M. M., Cardon, M. S. & Frese, M., 2021, 1 Aufl. Routledge, Taylor & Francis Group. 424 S.

    Publikation: Bücher und AnthologienBuchForschung

  10. Erschienen

    The effects of managerial preferences on the financial behaviour of small firms: A demand-side perspective

    Schulte, R. & Weigand, C., 01.12.2020, in : International Journal of Entrepreneurial Venturing. 12, 5, S. 522-546 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...48 Nächste