A teacher-training-study for in-service teachers: formative assessment in competency-oriented mathematics
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Standard
Mathematics learning across the life span: Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Hrsg. / Anke Lindmeier; Aiso Heinze. Band 5 Leibniz-Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN) , 2013. S. 22.
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - A teacher-training-study for in-service teachers: formative assessment in competency-oriented mathematics
AU - Besser, Michael
AU - Leiss, Dominik
N1 - Conference code: 37
PY - 2013
Y1 - 2013
KW - Didaktik der Mathematik
M3 - Abstracts in Konferenzbänden
SN - 978-3-89088-291-8
VL - 5
SP - 22
BT - Mathematics learning across the life span
A2 - Lindmeier, Anke
A2 - Heinze, Aiso
PB - Leibniz-Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Mathematik (IPN)
T2 - 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - PME 2013
Y2 - 28 July 2013 through 2 August 2013
ER -