Rotkohlsaftindikator und Kristalldeo – eine unerklärliche Reaktion? Mit Unterstützung von Modellen eine komplexe Farbreaktion erklären

Research output: Journal contributionsJournal articlesTransferpeer-review

Authors

Original languageGerman
JournalNaturwissenschaft im Unterricht - Chemie
Volume28
Issue number159
Pages (from-to)34-37
Number of pages4
ISSN0946-2139
Publication statusPublished - 2017

Recently viewed

Publications

  1. A bait-and-switch model of corporate social responsibility
  2. The Right to Consular Assistance Under International Law
  3. Status of the development of creep resistant magnesium materials for automotive applications
  4. Vorwort
  5. Fehler beim Controlling
  6. Musik Computer Tanz
  7. ‚Ich sehe was, was Du nicht siehst‘
  8. Students' perspectives on wheelchair basketball in mainstream and special schools
  9. Nicht ducken - mucken
  10. Bewegte Spiele
  11. Umweltrechnungslegung in Südostasien
  12. Sensomotorisches Training mit Balanceschuhen
  13. The counter-revolution is really televised …
  14. Michel Foucault: Diskurs, Macht und Subjekt
  15. The Influence of Personality on Career Decisiveness of Business Students
  16. Spatial distribution models in a frugivorous carnivore, the stone marten (Martes foina)
  17. Osteuropakompetenz sichert Vorsprung
  18. Eucamaragnathus desenderi, a new ground beetle species from Africa (Coleoptera, Carabidae)
  19. Welcome to the (label) jungle? Analyzing how consumers deal with intra-sustainability label trade-offs on food
  20. Das Konzept
  21. BAuA-Working Time Survey (BAuA-WTS)
  22. Green in grey
  23. Fast Food Rap
  24. Kultur-Evolution: Partizipation und Nachhaltigkeit
  25. Prozessmanagement als Instrument für KMU
  26. Ärger in der Freundschaft
  27. BRANGE EFFECTS IN HEDONIC EVALUATION OF OLFACTORY STIMULI
  28. Crack propagation under bending in cast MglOGdxNd-T4 alloys
  29. Wie wirksam sind Laufbahnberatungen?
  30. Rapid Rise in the Groundwater after Heavy Rain
  31. Internal markets or hierachies
  32. Critical Stances
  33. Knowledge transfer in age-diverse coworker dyads in China and Germany