University-School Partnerships in Initial Teacher Education: Further Insights from Lüneburg and Glasgow

Activity: Talk or presentationConference PresentationsTransfer

Event

Lower Saxony-Scotland Joint Forum 2021

22.11.2123.11.21

Lüneburg, Lower Saxony, Germany

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. Multidimensional Polarization of Income and Wealth: The Extent and Intensity of Poverty and Affluence
  2. Development and criterion validity of differentiated and elevated vocational interests in adolescence
  3. Lesen mithilfe von KI – Potentiale des Plastischen Readers im mehrsprachigen berufsschulischen Kontext
  4. Methodik der Landschaftsbildanalyse bei der Umweltverträglichkeitsprüfung von Offshore-Windenergieparks
  5. Corrigendum: International trends in public perceptions of climate change over the past quarter century
  6. Der Handabdruck: Ein Ansatz zur Messung positiver Nachhaltigkeitswirkung von Produkten. Stand und Ausblick
  7. The Importance of Citizen Scientists in the Move Towards Sustainable Diets and a Sustainable Food System
  8. Von "Eventschuppen" und anderen Dingen: Wahrnehmung als soziale Praxis in kritisch-reziptiven Medienkulturen
  9. Distant regions underpin interregional flows of cultural ecosystem services provided by birds and mammals
  10. Rezension zu: Nüchter, Oliver et al. (2010): Der Sozialstaat im Urteil der Bevölkerung, Opladen/Farmington Hills
  11. Fantasiegeleitete Welterschließung mittels handlungsorientierter Kunstvermittlung im schulischen Kontext
  12. Hygrochastic capsule dehiscence supports safe site strategies in New Zealand alpine Veronica (Plantaginaceae)
  13. Aufbau von Vertrauen durch Öffentlichkeitsarbeit mit Online-Medien aus attributionstheoretischer Perspektive
  14. Changing climate patterns risk the spread of Varroa destructor infestation of African honey bees in Tanzania
  15. Removal of Phenolic Compounds from Olive Mill Wastewater by Microalgae Grown Under Dark and Light Conditions