Wer? Wie? Was? Analyse didaktischer Materialien für Popmusik in der Grundschule

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Authors

Original languageGerman
JournalDiskussion Musikpädagogik
Issue number67
Pages (from-to)16-22
Number of pages7
ISSN1437-4722
Publication statusPublished - 2015

Recently viewed

Publications

  1. Explore, engage, empower
  2. Finnish Pipunculidae (Diptera) studies Part I
  3. Variation in nectar quality across 34 grassland plant species
  4. Relevanz von NSO-Heterocyclen in niedersächsischen Fließgewässern
  5. "Mit einem Lineal kann man messen"
  6. Mit KI im Deutschunterricht schreiben – Impulse für Lehrer*innen für den Unterricht in der Zukunft
  7. Technik, die begeistert oder: Mimesis und Habitus
  8. From hashtag to cashback
  9. The impact of political leaders' profession and education on reforms
  10. Die Entwicklung der Länderpolizeien
  11. Mitya Churikov
  12. Electrooxidation Combined with Ozonation in Hospital Laundry Effluents Treatment
  13. Die Zeitsensibilität der Menschen und die Zeitregime des Alterns
  14. The Relationship Between Theory and Practice in Vocational Education:
  15. Genesis and dating of Late Pleistocene-Holocene soil sediment sequences from the Lüneburg Heath, Northern Germany
  16. Wo lernen Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf besser?
  17. Die mediale Sozialisation von Kindern und Jugendlichen
  18. German works councils and productivity
  19. Wie sind Russlands Menschenrechte noch zu retten?
  20. Bürgerbeteiligung mittels Fotovoltaikgenossenschaften
  21. §§ 9 -13 WindSeeG (Zentrale Voruntersuchung von Flächen)
  22. Praeventive Notfallerkennung auf Basis probabilistischer und beschreibungslogischer Auswertung verteilter Sensornetze
  23. § 395
  24. Longitudinal prediction of primary school children's COVID-related future anxiety in the second year of the pandemic in Germany
  25. Inter-charity competition under spatial differentiation
  26. Gobernanza global y evolución de las energías renovables en el sur