Family Literacy in Hamburg: Hält das Programm, was es verspricht?

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Original languageGerman
JournalDie deutsche Schule
Volume2016
Issue numberBeiheft 13
Pages (from-to)187-209
Number of pages23
ISSN0012-0731
Publication statusPublished - 2016

Recently viewed

Publications

  1. Social-Ecological Functional Types
  2. Wie verändert sich Kunst, wenn sie zur Tätigkeit ohne Werk wird
  3. Advances in Manufacturing Processes for Magnesium Alloys
  4. Internet und Ethik
  5. Land of Thorns
  6. Bewegte Sprache – Ein Leben mit und für Mehrsprachigkeit
  7. Social Entrepreneurship – Altes Phänomen, neues Paradigma moderner Gesellschaften oder Vorbote eines Kapitalismus 2.0?
  8. Umweltrechnungslegung in Südostasien
  9. Sensomotorik – Integration von Koordination und Kraft
  10. Heterogenität - eine Herausforderung für die Bildung
  11. Emotion regulation mediates the effect of childhood trauma on depression
  12. Bildung - Studium - Praxis
  13. Die Edition der Lodzer Getto-Chronik und ihre Multimedialisierung im Spiegel medialer Transformationen des Holocaust
  14. Goldgräberstimmung
  15. Randkommentare
  16. Arbeitskampf in diakonischen Einrichtungen?
  17. Lagrangian structures and transport in turbulent magnetized plasmas
  18. Do works councils inhibit investment?
  19. Struggling for open awareness – Trajectories of violence against children from a sociological perspective
  20. Notting Hill Gate 3
  21. Local and landscape responses of biodiversity in calcareous grasslands
  22. Integrative Entwicklungsprozesse – Das Grazer Modell zur Bewertung und Entwicklung von Nachhaltigkeitsprozessen
  23. Die Erotik des Blicks
  24. Forschung für die Nachhaltigkeit
  25. "20 years health promotion research in and on settings"
  26. Seasonal and Spatial Detection of Pesticide Residues Under Various Weather Conditions of Agricultural Areas of the Kilombero Valley Ramsar Site, Tanzania
  27. Understanding positive contributions to sustainability. A systematic review
  28. Akademisierung versus Nichtakademisierung der ErzieherInnenausbildung