17th General Meeting of the European Association of Social Psychology in Amsterdam, the Netherlands - EASP 2014

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Johann Martin Majer - presenter

    First Offers vs. Requests: How Framing Impacts the Robustness of the Anchoring Effect.

    Co-Autoren: Roman Trötschel, David D. Loschelder
    09.07.201412.07.2014
    17th General Meeting of the European Association of Social Psychology in Amsterdam, the Netherlands - EASP 2014

    Event

    17th General Meeting of the European Association of Social Psychology in Amsterdam, the Netherlands - EASP 2014

    09.07.1412.07.14

    Amsterdam, Netherlands

    Event: Other

    Recently viewed

    Researchers

    1. Claudia Buntrock

    Activities

    1. Effects of online video analysis and expert feedback on pre-service teachers’ professional vision of classroom management [Conference canceled]
    2. Journal of Psychology in Africa (Zeitschrift)
    3. Vortrag: Aufgabenkultur in der Hauptschule.
    4. ZDfm – Zeitschrift für Diversitätsforschung und -management (Zeitschrift)
    5. Issues in Contemporary Marxism. Marx between Spinoza and the Nietzsche-Heideggerian Legacy
    6. Handgemenge und Wortgefechte.: Symbolgenese zwischen Körpersprache und Sprachkörper.
    7. Ein einfaches nicht steriles Verfahren zur simultanen Umwandlung biogener Reststoffe in Bioethanol und Milchsäure
    8. Unterricht beobachten, einschätzen und Feedback geben“ für Lehrkräfte in Studienleitung
    9. 18th European Centre for Space Law Practitioners’ Forum - 2010
    10. Digitale Archivreisen
    11. Praxeologie & Differenz im erziehungswissenschaftlichen Diskurs
    12. Fachtagung der Gesellschaft zur Förderung Pädagogischer Forschung - GFPF 2014
    13. 25th NOFOMA Conference - 2013
    14. Klimaschutz und Reiseverhalten
    15. E-Portfolios as opportunities to reflect: Unterschiede zwischen Form und Medium der Reflexion.
    16. European Conference on Educational Research - ECER 2008
    17. Ästhetische Bildung oder Kulturvermittlung?: Musikerziehung zwischen Markt und Mythos
    18. Travel Industrie Club (Externe Organisation)
    19. Lost in Co-operation: Challenges for Actors in Rural Community Education in Northern Germany
    20. Frühlingsschule der Nachwuchsakademie Sprachliche Bildung des Mercator Instituts 2016
    21. Rhythm is it: Aspekte einer filmimanennten Theorie Ästhetischer Bildung