Scaffolding im Rahmen von Inquiry-based Learning. Unterstützung der Lernenden auf ihrem Weg zur Erkenntnisgewinnung.

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Authors

OriginalspracheDeutsch
ZeitschriftIMST Newsletter
Jahrgang17
Ausgabenummer50
Seiten (von - bis)15-18
Anzahl der Seiten4
ISSN1814-1986
PublikationsstatusErschienen - 2020

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Finding one’s rhythm
  2. Related Innovations Management in organisations
  3. Teaching entrepreneurship as lived experience through ‘wonderment exercises’
  4. Rivalität, Konflikt und Freiheit
  5. Rethinking AI
  6. Kontrolle, Ritus, Simulation
  7. Species-Specific Effects on Throughfall Kinetic Energy in Subtropical Forest Plantations Are Related to Leaf Traits and Tree Architecture
  8. Standortvorteil Nachhaltigkeit
  9. Series foreword of Series Editors
  10. Meta-analysis as a tool for developing entrepreneurship research and theory
  11. Vollendete Veralltäglichung
  12. Materials Banking and Resource Repletion, Role of Buildings, and Materials Passports
  13. Exploring plant community assembly for its potential for grassland restoration
  14. Young, Committed, Flexible and Female
  15. Range-wide genetic structure and diversity of the endemic tree line species Polylepis australis (Rosaceae) in Argentina
  16. Strategic Spatial Planning
  17. Routledge Handbook of Higher Education for Sustainable Development
  18. Vegetation mapping in central Asian dry eco-systems using Landsat ETM+.
  19. The Management of Small and Medium Enterprises
  20. Antigott
  21. Navigating conflicting landscape aspirations
  22. Josef mitterer and the philosopher's stone (Around His Neck)
  23. Effects of Antibiotics and Virustatics in the Environment
  24. Nachhaltige Chemie
  25. Foucault e Kant
  26. Die Strategie Integratives Gendering in Lehre, Forschung und Hochschulstrukturen
  27. Peer Evaluation Can Reliably Measure Local Knowledge
  28. Metaphern und ihre Bedeutung für das mathematische Tätigsein
  29. Cyberspace Battleground
  30. Applying the HES-framework