Evaluating A Teaching-Learning Sequence (TLS) About Acid-Base Reactions In Upper Secondary School
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA) : ESERA 2023; Proceedings Book Series I |
Herausgeber | Metin Sardag, Gokhan Kaya, Mehmet Sogut |
Anzahl der Seiten | 13 |
Erscheinungsort | Ankara |
Verlag | Nobel Academic Publishing |
Erscheinungsdatum | 2024 |
Seiten | 546-558 |
ISBN (elektronisch) | 978-625-393-909-0 |
Publikationsstatus | Erschienen - 2024 |
Veranstaltung | The 15th Conference of the European Science Education Research Association - ESERA 2023: Connecting Science Education with Cultural Heritage - Cappadocia, Türkei Dauer: 28.08.2024 → 01.09.2024 Konferenznummer: 15 https://www.esera2023.net/ |
- Didaktik der Naturwissenschaften