Including Students with Special Needs in Inquiry-based Science Education: What Can We Learn from Special Needs Education?
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | Issues of Heterogeneity and Cultural Diversity in Science Education and Science Education Research. A collection of invited papers inspired by the 21st symposium on chemical and science education : A collection of invited papers inspired by the 21st symposium on chemical and science education |
| Herausgeber | Sylvija Markic, Ingo Eilks, David DiFuccia, Bernd Ralle |
| Anzahl der Seiten | 12 |
| Erscheinungsort | Aachen |
| Verlag | Shaker Verlag |
| Erscheinungsdatum | 2012 |
| Seiten | 163-174 |
| ISBN (Print) | 978-3844015997, 384401599X |
| Publikationsstatus | Erschienen - 2012 |
| Extern publiziert | Ja |
| Veranstaltung | 21st symposium on chemical and science education 2012 - Dortmund, Deutschland Dauer: 17.05.2012 → 19.05.2012 Konferenznummer: 21 |
- Didaktik der Naturwissenschaften
