Including Students with Special Needs in Inquiry-based Science Education: What Can We Learn from Special Needs Education?

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschungbegutachtet

Authors

OriginalspracheEnglisch
TitelIssues of Heterogeneity and Cultural Diversity in Science Education and Science Education Research. A collection of invited papers inspired by the 21st symposium on chemical and science education : A collection of invited papers inspired by the 21st symposium on chemical and science education
HerausgeberSylvija Markic, Ingo Eilks, David DiFuccia, Bernd Ralle
Anzahl der Seiten12
ErscheinungsortAachen
VerlagShaker Verlag
Erscheinungsdatum2012
Seiten163-174
ISBN (Print)978-3844015997, 384401599X
PublikationsstatusErschienen - 2012
Extern publiziertJa
Veranstaltung21st symposium on chemical and science education 2012 - Dortmund, Deutschland
Dauer: 17.05.201219.05.2012
Konferenznummer: 21