Including Students with Special Needs in Inquiry-based Science Education: What Can We Learn from Special Needs Education?
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
| Originalsprache | Englisch | 
|---|---|
| Titel | Issues of Heterogeneity and Cultural Diversity in Science Education and Science Education Research. A collection of invited papers inspired by the 21st symposium on chemical and science education : A collection of invited papers inspired by the 21st symposium on chemical and science education | 
| Herausgeber | Sylvija Markic, Ingo Eilks, David DiFuccia, Bernd Ralle | 
| Anzahl der Seiten | 12 | 
| Erscheinungsort | Aachen | 
| Verlag | Shaker Verlag | 
| Erscheinungsdatum | 2012 | 
| Seiten | 163-174 | 
| ISBN (Print) | 978-3844015997, 384401599X | 
| Publikationsstatus | Erschienen - 2012 | 
| Extern publiziert | Ja | 
| Veranstaltung | 21st symposium on chemical and science education 2012 - Dortmund, Deutschland Dauer: 17.05.2012 → 19.05.2012 Konferenznummer: 21  | 
- Didaktik der Naturwissenschaften
 
