Studies in Science Education, 0305-7267
Fachzeitschrift: Zeitschrift
- 2025
- Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung
Context-based science education to promote diversity-equity-inclusion – a systematic literature review on the understanding of context in science education
Hüfner, S. K., Weirauch, K., List, F., Menthe, J. & Abels, S., 08.10.2025, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Studies in Science Education. 41 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2017
Use of the concept of Bildung in the international science education literature, its potential, and implications for teaching and learning
Sjöström, J., Frerichs, N., Zuin, V. G. & Eilks, I., 03.07.2017, in: Studies in Science Education. 53, 2, S. 165-192 28 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
