Verena Batt
Prof. Dr.
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Prof. Dr. Verena Batt
- Betriebswirtschaftslehre - Marketing, Branding, Commucations Management, Services Marketing, Customer Integration
Fachgebiete
- 2019
- Erschienen
Investigating the Dual Role of Price on Consumers’ Purchase Intentions of Hedonic versus Utilitarian Products: An Abstract
Batt, V., 2019, Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers: Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC). Rossi, P. & Krey, N. (Hrsg.). Cham: Springer International Publishing AG, S. 907-908 2 S. (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- 2018
- Erschienen
Deeper Insights into Different Consumer Perceptions of CSR Communication: Germany vs. United States vs. China
Batt, V., Bögel, P. M., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Cotton-Chan, V. Y. K., 2018, 47th European Marketing Academy 2018 Conference Proceedings: People Make Marketing. Spiros, G., Matthew, A., Kathy, H., Maria, K. & Ewelina, L. (Hrsg.). Brussels ; Stockholm: European Marketing Academy, S. 1-7 7 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Luxury Brands as Employers
Batt, V. & Berghaus, B., 2018, The Management of Luxury : an international guide. Berghaus, B., Müller-Stewens, G. & Reinecke, S. (Hrsg.). 2 Aufl. London: Kogan Page, S. 355-371 17 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Pay What You Want: Eine empirische Untersuchung zur Wirkung des Pricing-Instsruments auf Nachfrager
Batt, V., Holzer, M., Farouq, J. & Bruhn, M., 2018, in: Marketing Review St. Gallen. 33, 2, S. 96-101 6 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Social Enterprise - The Rising Star of Customer Well-beeing?
Batt, V. & Falter, M., 2018, 2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings. Changwon: Changwon National University, S. 797-809 13 S. (Global Marketing Conference; Band 2018).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- 2016
Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits: an empirical study
Braun, C., Batt, V., Bruhn, M. & Hadwich, K., 2016, in: Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 528-538 11 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2015
Formen des Customer Engagement: Entwicklung einer Typologie
Bruhn, M., Keller, C. & Batt, V., 07.05.2015, Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen: Strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken . Bruhn, M. & Hadwich, K. (Hrsg.). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, Band 1. S. 83-109 27 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
Swissness Communication and its Impact on Consumer-Brand Relationships
Bruhn, M. & Batt, V., 01.2015, in: Die Unternehmung. 69, 2, S. 116-131 16 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
Better Be Fair! Observed Workplace Incivility and Its Negative Impact on Customer Attitude
Härle, P., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, Conference Proceedings of ANZMAC CONFERENCE 2015: Innovation and Growth Strategies in Marketing. Sinha, A., Cadeaux, J. & Bucic, T. (Hrsg.). University of New South Wales, S. 674 1 S. (ANZMAC Conference).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Customer Engagement Benefits: A Customer Perspective and Strategic Implications
Braun, C., Batt, V., Hadwich, K. & Bruhn, M., 2015, Conference Proceedings of ANZMAC CONFERENCE 2015: Innovation and Growth Strategies in Marketing. Sinha, A., Cadeaux, J. & Bucic, T. (Hrsg.). University of New South Wales, S. 821 1 S. (ANZMAC Conference).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet