Batt, V.,
Bögel, P. M.,
Bekmeier-Feuerhahn, S. &
Cotton-Chan, V. Y. K.,
2018,
47th European Marketing Academy 2018 Conference Proceedings: People Make Marketing. Spiros, G., Matthew, A., Kathy, H., Maria, K. & Ewelina, L. (Hrsg.). Brussels ; Stockholm:
European Marketing Academy,
S. 1-7 7 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Batt, V.,
2019,
Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers: Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC). Rossi, P. & Krey, N. (Hrsg.). Cham:
Springer International Publishing AG,
S. 907-908 2 S. (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science).
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Batt, V. &
Berghaus, B.,
2018,
The Management of Luxury : an international guide. Berghaus, B., Müller-Stewens, G. & Reinecke, S. (Hrsg.).
2 Aufl. London:
Kogan Page,
S. 355-371 17 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
Batt, V. &
Falter, M.,
2018,
2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings. Changwon:
Changwon National University,
S. 797-809 13 S. (Global Marketing Conference; Band 2018).
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Braun, C.,
Batt, V.,
Bruhn, M. &
Hadwich, K.,
2016,
in: Journal of Consumer Marketing. 33,
7,
S. 528-538 11 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet