Journal of Consumer Marketing, 0736-3761
Fachzeitschrift: Zeitschrift
- 2019
Individual Life Events and Blood Giving
Soliman, M. & Boenigk, S., 18.10.2019, in: Journal of Consumer Marketing. 36, 7, S. 926-938 13 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2017
- Erschienen
Achieving consumer trust on Twitter via CSR communication
Kollat, J. & Farache, F., 2017, in: Journal of Consumer Marketing. 34, 6, S. 505-514 10 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2016
- Erschienen
Buying organic: Decision-making heuristics and empirical evidence from Germany
Moser, A. K., 2016, in: Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 552-561 10 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits: an empirical study
Braun, C., Batt, V., Bruhn, M. & Hadwich, K., 2016, in: Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 528-538 11 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2015
- Erschienen
Thinking Green, Buying Green? Drivers of Pro-Environmental Purchasing Behavior
Moser, A. K., 11.05.2015, in: Journal of Consumer Marketing. 32, 3, S. 167-175 9 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet