Journal of Consumer Marketing, 0736-3761

Zeitschrift

  1. 2019
  2. Erschienen

    Individual Life Events and Blood Giving

    Soliman, M. & Boenigk, S. 11.11.2019 in : Journal of Consumer Marketing. 36, 7, S. 926-938 14 S.

    Publikationen: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätze

  3. 2017
  4. Erschienen

    Achieving consumer trust on Twitter via CSR communication

    Kollat, J. & Farache, F. 2017 in : Journal of Consumer Marketing. 34, 6, S. 505-514 10 S.

    Publikationen: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätze

  5. 2016
  6. Erschienen

    Buying organic: Decision-making heuristics and empirical evidence from Germany

    Moser, A. K. 2016 in : Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 552-561 10 S.

    Publikationen: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätze

  7. Erschienen

    Differentiating customer engaging behavior by targeted benefits: an empirical study

    Braun, C., Batt, V., Bruhn, M. & Hadwich, K. 2016 in : Journal of Consumer Marketing. 33, 7, S. 528-538 11 S.

    Publikationen: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätze

  8. 2015
  9. Erschienen

    Thinking Green, Buying Green?: Drivers of Pro-Environmental Purchasing Behavior

    Moser, A. K. 2015 in : Journal of Consumer Marketing. 32, 3, S. 167-175 9 S.

    Publikationen: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätze