Die Rolle des fachlichen Lernens beim Forschenden Lernen in inklusiven Schulklassen
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Standard
Die Rolle des fachlichen Lernens beim Forschenden Lernen in inklusiven Schulklassen. / Irndorfer, Miriam; Abels, Simone.
Embracing the other.: How the Inclusive Classroom Brings Fresh Ideos to Science and Education . ed. / Lydia Schulze-Heuling. Flensburg : Flensburg University Press, 2017. p. 85-96 (Flensburger studies on inclusion and diversity in science and technology education ; Vol. 1).Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Die Rolle des fachlichen Lernens beim Forschenden Lernen in inklusiven Schulklassen
AU - Irndorfer, Miriam
AU - Abels, Simone
PY - 2017
Y1 - 2017
KW - Didaktik der Naturwissenschaften
UR - http://d-nb.info/1159796963/04
M3 - Aufsätze in Sammelwerken
SN - 978-3-939858-33-1
T3 - Flensburger studies on inclusion and diversity in science and technology education
SP - 85
EP - 96
BT - Embracing the other.
A2 - Schulze-Heuling, Lydia
PB - Flensburg University Press
CY - Flensburg
ER -