Citizen relationship management

Research output: Working paperWorking papers

Standard

Citizen relationship management. / Bonin, Hinrich E.G.
Lüneburg: Universität Lüneburg, 2000. (Final).

Research output: Working paperWorking papers

Harvard

Bonin, HEG 2000 'Citizen relationship management' Final, Universität Lüneburg, Lüneburg.

APA

Bonin, H. E. G. (2000). Citizen relationship management. (Final). Universität Lüneburg.

Vancouver

Bonin HEG. Citizen relationship management. Lüneburg: Universität Lüneburg. 2000. (Final).

Bibtex

@techreport{84a00f13de1c4cdea5bbd3e083f782c6,
title = "Citizen relationship management",
abstract = "Der Verfasser widmet sich dem Thema, wie die {\"o}ffentliche Verwaltung eine dauerhaft positive Beziehung zum B{\"u}rger handhaben kann. Beim Praktizieren des Citizen Relationship Management (CRM) sind Anleihen beim Customer Relationship Management hilfreich: Verstehen der Kunden und des Marktes, Entwickeln des Angebotes etc.",
keywords = "Wirtschaftsinformatik, Kundenmanagement , Verwaltung , Verwaltungsinformatik , Kundenzufriedenheit",
author = "Bonin, {Hinrich E.G.}",
year = "2000",
language = "Deutsch",
series = "Final",
publisher = "Universit{\"a}t L{\"u}neburg",
type = "WorkingPaper",
institution = "Universit{\"a}t L{\"u}neburg",

}

RIS

TY - UNPB

T1 - Citizen relationship management

AU - Bonin, Hinrich E.G.

PY - 2000

Y1 - 2000

N2 - Der Verfasser widmet sich dem Thema, wie die öffentliche Verwaltung eine dauerhaft positive Beziehung zum Bürger handhaben kann. Beim Praktizieren des Citizen Relationship Management (CRM) sind Anleihen beim Customer Relationship Management hilfreich: Verstehen der Kunden und des Marktes, Entwickeln des Angebotes etc.

AB - Der Verfasser widmet sich dem Thema, wie die öffentliche Verwaltung eine dauerhaft positive Beziehung zum Bürger handhaben kann. Beim Praktizieren des Citizen Relationship Management (CRM) sind Anleihen beim Customer Relationship Management hilfreich: Verstehen der Kunden und des Marktes, Entwickeln des Angebotes etc.

KW - Wirtschaftsinformatik

KW - Kundenmanagement

KW - Verwaltung

KW - Verwaltungsinformatik

KW - Kundenzufriedenheit

M3 - Arbeits- oder Diskussionspapiere

T3 - Final

BT - Citizen relationship management

PB - Universität Lüneburg

CY - Lüneburg

ER -

Recently viewed

Researchers

  1. Birgit Többen

Publications

  1. Panel Cointegration Testing in the Presence of a Time Trend
  2. Deciphering Sustainable Consumption: Understanding Motives and Heuristic Cues in the Context of Personal Care Products
  3. Development and reach of a web-based cognitive behavioural therapy programme to reduce symptoms of depression and diabetes-specific distress
  4. Lernsoftware im Unterricht
  5. Ringen um Sinn
  6. An Empirical Note on Religiosity and Social Trust using German Survey Data
  7. Eine Revolution des Begehrens?
  8. Quality of External Communications from the Employee's Perspective
  9. Fast supercritical fluid extraction and high-resolution gas chromatography with electron-capture and flame photometric detection for multiresidue screening of organochlorine and organophosphorus pesticides in Brazil's medicinal plants
  10. „Das weiß aber oben quasi keiner“.
  11. The impacts of rare disasters on asset returns and risk premiums in advanced economies (1870–2015)
  12. Leere untern Tannenbaum
  13. The Lawless Vitality of Sculpture, c. 1960-80. Formalism’s Monsters, Cybernetic Breakdowns and the Joys of Deviation
  14. Heterogenität, Diversität und Inklusion
  15. Comparing Germany and Israel regarding debates on policy-making at the beginning of life: PGD, NIPT and their paths of routinization
  16. Assessing Collaborative Conservation
  17. Toward a pluralistic conservation science
  18. What are mycorrhizal traits?
  19. Spatial characterization of social-ecological systems units for management in Tropical Dry Forests
  20. Public Finance and Post-Communist Party Development
  21. Dialektik der Umweltinformatik
  22. Sprachunterricht in der Primarstufe