Julius Pahmeyer, M., Anusha Siddiqui, S.,
Pleissner, D., Gołaszewski, J., Heinz, V. & Smetana, S.,
03.2022,
In : Bioresource Technology. 348,
7 p., 126800.
Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Stinken-Rösner, L. &
Abels, S.,
2022,
Unsicherheit als Element von naturwissenschaftsbezogenen Bildungsprozessen : Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; Virtuelle Jahrestagung 2021. Maurer, C. (ed.). Essen:
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik,
p. 72-75 4 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Abels, S. &
Stinken-Rösner, L.,
2021,
Schulische Inklusion als Phänomen – Phänomene schulischer Inklusion: Fachdidaktische Spezifika und Eigenlogiken schulischer Inklusion. Braksiek, M., Golus, K., Gröben, B., Heinrich, M., Schildhauer, P. & Streblow, L. (eds.). Wiesbaden:
Springer VS,
p. 273-292 20 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › Research
Berzins, K., Muiznieks, R., Baumanis, M. R., Strazdina, I., Shvirksts, K., Prikule, S., Galvanauskas, V.,
Pleissner, D., Pentjuss, A., Grube, M., Kalnenieks, U. & Stalidzans, E.,
02.2022,
In : Marine Drugs. 20,
2,
18 p., 115.
Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Abels, S.,
Barth, M.,
Richter, S.,
Sellin, K.,
Brauns, S. &
Egger, D.,
2022,
Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung: Qualifizierung für Inklusion. Münster:
Waxmann Verlag,
Vol. 3.
p. 25 - 39 14 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Transfer › peer-review