Koliander, B.,
Hofer, E. &
Puddu, S.,
2022,
Unsicherheit als Element von naturwissenschaftsbezogenen Bildungsprozessen: Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, Virtuelle Jahrestagung 2021 . Habig, S. & van Vorst, H. (eds.). Duisburg-Essen, Nürnberg:
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik,
p. 272-275 4 p. (Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; vol. 42).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Hofer, E. &
Abels, S.,
2022,
Unsicherheit als Element von naturwissenschaftsbezogenen Bildungsprozessen : Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik, Virtuelle Jahrestagung 2021. Habig, S. & van Vorst, H. (eds.). Essen:
Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik,
p. 76-79 4 p. (Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; vol. 42).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Krebs, R. E.,
Hofer, E. &
Lembens, A.,
09.09.2022, (E-pub ahead of print)
In: ChemKon. 7 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Dreyer, J. &
Hofer, E.,
2022,
Project-based Education and other Student-activation Strategies and Issues in Science Education XIX.: Conference proceedings. Rusek, M. & Tóthová, M. (eds.). Prague:
Charles University,
p. 86-94 9 p. (Project-based education and other activating strategies in science education (PBE); vol. 19).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Puddu, S.,
Koliander, B. &
Hofer, E.,
2022,
Fostering scientific citizenship in an uncertain world (Proceedings of ESERA 2021). Carvalho, G. S., Afonso, A. S. & Anastácio, Z. (eds.). Braga:
CIEC, Universidade do Minho,
p. 1119-1125 7 p. 12
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review