Applied Conversation Analysis in Foreign Language Didactics
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Standard
Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht. ed. / Heidemarie Sarter. Aachen: Shaker Verlag, 2008. p. 29-44 (Potsdamer Beiträge zu Sprach- und Kulturmittlung; Vol. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Applied Conversation Analysis in Foreign Language Didactics
AU - Köhler, Anke
PY - 2008
Y1 - 2008
KW - Empirical education research
KW - Didactics of English as a foreign language
UR - https://d-nb.info/988124203/04
U2 - 10.2370/9783844074451
DO - 10.2370/9783844074451
M3 - Contributions to collected editions/anthologies
SN - 978-3-8322-6729-2
T3 - Potsdamer Beiträge zu Sprach- und Kulturmittlung
SP - 29
EP - 44
BT - Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht
A2 - Sarter, Heidemarie
PB - Shaker Verlag
CY - Aachen
ER -