Verena Batt

Prof. Dr.

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Prof. Dr. Verena Batt

  1. Agenturen und Integrierte Kommunikation: Anforderungen an Agenturen aus Unternehmenssicht und deren Einfluss auf die Umsetzung der Integrierten Kommunikation

    Bruhn, M. & Batt, V., 2011, In: Die Unternehmung. 65, 3, p. 215-237 23 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  2. An empirical investigation of experiences and the link between a servicedominant logic mindset, competitive advantage, and performance of nonprofit organizations

    Boenigk, S., Helmig, B., Bruhn, M., Hadwich, K. & Batt, V., 03.05.2012, Customer Experience: Forum Dienstleistungsmanagement. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Wiesbaden: Gabler Verlag, p. 469-500 32 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

  3. Aufbau und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens: Bestandsaufnahme und kritische Würdigung aus Sicht der internen Markenwürdigung

    Bruhn, M. & Batt, V., 09.2010, Serviceorientierung im Unternehmen: Forum Dienstleistungsmanagement. Bruhn, M. & Batt, V. (eds.). 1 ed. Wiesbaden: Gabler Verlag, Vol. 1. p. 325-354 30 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

  4. Aufbau von Arbeitgeberattraktivität: Identifikation der Determinanten und empirische Überprüfung

    Bruhn, M., Batt, V. & Flückinger, B., 2013, In: Die Unternehmung. 67, 1, p. 62-82 21 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  5. Better Be Fair! Observed Workplace Incivility and Its Negative Impact on Customer Attitude

    Härle, P., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, Conference Proceedings of ANZMAC CONFERENCE 2015: Innovation and Growth Strategies in Marketing. Sinha, A., Cadeaux, J. & Bucic, T. (eds.). University of New South Wales, p. 674 1 p. (ANZMAC Conference).

    Research output: Contributions to collected editions/worksPublished abstract in conference proceedingsResearchpeer-review

  6. Customer Engagement Benefits: A Customer Perspective and Strategic Implications

    Braun, C., Batt, V., Hadwich, K. & Bruhn, M., 2015, Conference Proceedings of ANZMAC CONFERENCE 2015: Innovation and Growth Strategies in Marketing. Sinha, A., Cadeaux, J. & Bucic, T. (eds.). University of New South Wales, p. 821 1 p. (ANZMAC Conference).

    Research output: Contributions to collected editions/worksPublished abstract in conference proceedingsResearchpeer-review

  7. Published

    Deeper Insights into Different Consumer Perceptions of CSR Communication: Germany vs. United States vs. China

    Batt, V., Bögel, P. M., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Cotton-Chan, V. Y. K., 2018, 47th European Marketing Academy 2018 Conference Proceedings: People Make Marketing. Spiros, G., Matthew, A., Kathy, H., Maria, K. & Ewelina, L. (eds.). Brussels ; Stockholm: European Marketing Academy, p. 1-7 7 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearchpeer-review

  8. Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden

    Bruhn, M., Batt, V. & Holzer, M., 2013, In: Die Unternehmung. 67, 3, p. 289-308 20 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  9. Der Einfluss von Sponsoring auf den Erfolg von Luxusmarken

    Bruhn, M. & Batt, V., 17.02.2012, In: Marketing Review St. Gallen. 29, 1, p. 36-41 6 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

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