Verena Batt
Prof. Dr.
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Prof. Dr. Verena Batt
- Management studies
Research areas
Agenturen und Integrierte Kommunikation: Anforderungen an Agenturen aus Unternehmenssicht und deren Einfluss auf die Umsetzung der Integrierten Kommunikation
Bruhn, M. & Batt, V., 2011, In: Die Unternehmung. 65, 3, p. 215-237 23 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
An empirical investigation of experiences and the link between a servicedominant logic mindset, competitive advantage, and performance of nonprofit organizations
Boenigk, S., Helmig, B., Bruhn, M., Hadwich, K. & Batt, V., 03.05.2012, Customer Experience: Forum Dienstleistungsmanagement. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Wiesbaden: Gabler Verlag, p. 469-500 32 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Aufbau und Steuerung eines markenkonformen Mitarbeiterverhaltens: Bestandsaufnahme und kritische Würdigung aus Sicht der internen Markenwürdigung
Bruhn, M. & Batt, V., 09.2010, Serviceorientierung im Unternehmen: Forum Dienstleistungsmanagement. Bruhn, M. & Batt, V. (eds.). 1 ed. Wiesbaden: Gabler Verlag, Vol. 1. p. 325-354 30 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Aufbau von Arbeitgeberattraktivität: Identifikation der Determinanten und empirische Überprüfung
Bruhn, M., Batt, V. & Flückinger, B., 2013, In: Die Unternehmung. 67, 1, p. 62-82 21 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Better Be Fair! Observed Workplace Incivility and Its Negative Impact on Customer Attitude
Härle, P., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, Conference Proceedings of ANZMAC CONFERENCE 2015: Innovation and Growth Strategies in Marketing. Sinha, A., Cadeaux, J. & Bucic, T. (eds.). University of New South Wales, p. 674 1 p. (ANZMAC Conference).Research output: Contributions to collected editions/works › Published abstract in conference proceedings › Research › peer-review
Customer Engagement Benefits: A Customer Perspective and Strategic Implications
Braun, C., Batt, V., Hadwich, K. & Bruhn, M., 2015, Conference Proceedings of ANZMAC CONFERENCE 2015: Innovation and Growth Strategies in Marketing. Sinha, A., Cadeaux, J. & Bucic, T. (eds.). University of New South Wales, p. 821 1 p. (ANZMAC Conference).Research output: Contributions to collected editions/works › Published abstract in conference proceedings › Research › peer-review
- Published
Deeper Insights into Different Consumer Perceptions of CSR Communication: Germany vs. United States vs. China
Batt, V., Bögel, P. M., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Cotton-Chan, V. Y. K., 2018, 47th European Marketing Academy 2018 Conference Proceedings: People Make Marketing. Spiros, G., Matthew, A., Kathy, H., Maria, K. & Ewelina, L. (eds.). Brussels ; Stockholm: European Marketing Academy, p. 1-7 7 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Der Einfluss des Sponsoring auf das Markenverhalten von Mitarbeitenden
Bruhn, M., Batt, V. & Holzer, M., 2013, In: Die Unternehmung. 67, 3, p. 289-308 20 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Der Einfluss von Sponsoring auf den Erfolg von Luxusmarken
Bruhn, M. & Batt, V., 17.02.2012, In: Marketing Review St. Gallen. 29, 1, p. 36-41 6 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Der Einsatz der Online- und Offlinekommunikation und deren Wirkung auf markenbezogene Größen: Entwicklung und Überprüfung eines Untersuchungsmodells am Beispiel einer Konsumgütermarke
Bruhn, M., Batt, V. & Bognar, M., 12.2011, In: der Markt - International Journal of Marketing. 50, 3, p. 233-247 15 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review