10th International Congress on Mathematical Education - ICME-10 2004

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Dominik Leiss - presenter

Teacher Invention vs. Self-regulated Learning?
04.07.200411.07.2004
10th International Congress on Mathematical Education - ICME-10 2004

Event

10th International Congress on Mathematical Education - ICME-10 2004

04.07.0411.07.04

Kopenhagen, Denmark

Event: Conference

Recently viewed

Activities

  1. 73. Plus Lucis Fortbildungswoche 2018
  2. Linking modes of governance and social-ecological outcomes in environmental evaluation
  3. Begründung und Anwendung des Vorsorgeprinzips aus zeitökologischer Sicht.
  4. Life Time Achievement Award of the Organizational Behavior Division
  5. 8th LCSR International Workshop 2018
  6. 7th International Environmental Management Leadership Symposium - 2011
  7. Bearbeitung von Problemlöseaufgaben unterstützt durch papier- und videobasierter Lösungsbeispiele
  8. VHB ProDok Seminar "Managing Interorganizational Relations: Process Views"
  9. 14. Internationale Fachtagung der Hochschullernwerkstätten 2021
  10. Präsentation des Zwischenstands zum Projekt "Online Live Sprachkurs":- Statistische Daten- Didaktische Konzepte- Technische Funktionalität der Blended-Learning-Plattform
  11. 7. Bundeskongress Soziale Arbeit 2009
  12. 9th CIS Summer Seminar on Sociological and Political Research 2016
  13. 16th Congress of the International Union for the Study of Social Insects - 2010
  14. Die Zeit des Gespensts
  15. Regulating Platform Capitalism: The Emerging Role of Digital Intermediaries
  16. Kann moderne Umweltforschung zeitlos sein?
  17. Leseprotokoll - und was man sonst noch im Leseunterricht beobachten kann
  18. Methoden-Workshop für das Graduiertenkolleg "Die Produktivität der Kultur" 2012
  19. Nachhaltigen Konsum (er)leben (Workshop zur nachhaltigen Konsumbildung)
  20. Zachor: Erinnere Dich
  21. Gesunder Umgang mit der Zeit: Eine andere Zeitkultur als Perspektive jenseits von bloßem Zeitmanagement.
  22. Digitale Vortragsreihe "Wege zu einer Didaktik der Sozialpädagogik" WiSe 22/23