Monika Imschloß

Prof. Dr.

sortieren: Datum
  1. Hintergrundmusik im Verkaufsraum

    Imschloß, M.

    18.04.17

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  2. Wenn Musik zur Marke wird

    Imschloß, M.

    31.05.17

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  3. Mit allen Sinnen einkaufen

    Imschloß, M.

    01.12.17

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  4. Vom Point-of-Sale zum Point-of Need

    Imschloß, M.

    01.06.18

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  5. Schall und Kauf - Wie Musik unser Konsumverhalten beeinflusst

    Imschloß, M.

    15.01.19

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  6. Bis zu 70 Prozent aller Kaufentscheidungen sind nicht geplant

    Imschloß, M.

    01.08.19

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  7. Auswirkungen des sensorischen Marketings auf das Kundenverhalten

    Imschloß, M.

    01.08.19

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  8. Hotels sollten sich nicht so schön wie möglich darstellen

    Imschloß, M.

    10.11.19

    1 eigener Medienbeitrag

    Presse/Medien: Presse / Medien

  9. Von der Fahrstuhlmusik zum Streaming - Die Überall-Musik

    Imschloß, M.

    31.05.20

    1 Objekt von Medienberichte

    Presse/Medien: Presse / Medien

Vorherige 1 2 3 Nächste

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Concentración y extranjerización de tierras productivas en Colombia
  2. Der Beitrag nachhaltiger Raumentwicklung zur großen Transformation
  3. Die "Energiewende" im Bundestag: ein politisches Transformationsprojekt?
  4. Nuclear accidents call for transdisciplinary nuclear energy research
  5. Gender, Space and Development: An Introduction to Concepts and Debates
  6. Disaggregated contributions of ecosystem services to human well-being
  7. Social Synergies, Tradeoffs, and Equity in Marine Conservation Impacts
  8. Restoration planning to guide Aichi targets in a megadiverse country
  9. Digital Workplace Transformation Triggers a Shift in the HR Identity
  10. Modelling and implementing business processes in distributed systems
  11. Sensory Perception of Non-Deuterated and Deuterated Organic Compounds
  12. Entrepreneurship in conventions, place-making, and spaces of creativity
  13. Spaces for challenging experiences, indeterminacy, and experimentation
  14. The communicative constitution of academic fields in the digital age
  15. The Low-Code Phenomenon: Mapping the Intellectual Structure of Research
  16. Land Take and Soil Sealing—Drivers, Trends and Policy (Legal) Instruments
  17. Systematic student-driven literature reviews in sustainability science
  18. Connecting curricula and competence through student learning journeys
  19. Maize rhizosphere priming: field estimates using 13C natural abundance
  20. Inclusive conservation and the Post-2020 Global Biodiversity Framework
  21. Linking the multi-level perspective with social representations theory
  22. The Great Export Recovery in German Manufacturing Industries, 2009/2010
  23. Sustainable Supply Chain Management and Inter-Organizational Resources:
  24. Applying the principles of green engineering to cradle-to-cradle design
  25. Anke Wegner / Ǐnci Dirim (Hrsg.). Mehrsprachigkeit und Bildungsgerechtigkeit
  26. Für_Sorge – Vor_Sorge. Feministische Perspektiven auf ‚Natur/en‘ und Menschen
  27. Common opossum population density in an agroforestry system in Bolivia
  28. Climate-neutral and sustainable campus Leuphana University of Lueneburg