Molecular Cancer Research, ‎1541-7786

Fachzeitschrift: Zeitschrift

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Publikationen

  1. Organization
  2. Il corto digitale nell’economia televisiva del ‘momento’
  3. Bildung in Bildern
  4. The concept of personal initiative
  5. Art and the Economy of Attention: On the 1% - the 100 Most Expensive Works of Art
  6. Reporting über Forschung und Entwicklung (F&E) im (Konzern-)Abschluss und -Lagebericht
  7. Ethik und Nachhaltigkeit.
  8. Virtuous Play - Zur Förderung moralischer Sensitivität mit digitalen Spielen
  9. Non scholae, sed vitae discimus!
  10. Wood-pastures of Europe
  11. Logistik-Leitstände in Industrieunternehmen
  12. Sensomotorik – Integration von Koordination und Kraft
  13. Der deutsche Föderalismus zwischen zwei Konventen
  14. Kritik des Ästhetischen - Ästhetik der Kritik
  15. Gute fachliche Praxis
  16. PISA 2003
  17. Ein kleiner Ausblick: Forschungskorridore zum "fachdidaktischen Code" der Lebenswelt- und/oder Situationsorientierung
  18. Soziale Lebensqualität für alle
  19. Heroismus und Vulnerabilität
  20. Entrepreneurial University Archetypes
  21. Woody vegetation of a Peruvian tropical dry forest along a climatic gradient depends more on soil than annual precipitation
  22. Der "fachdidaktische Code" der Lebenswelt- und/oder (?) Situationsorientierung in der fachdidaktischen Diskussion der sozialwissenschaftlichen Unterrichtsfächer sowie des Lernfeldkonzepts
  23. Heterogenität - eine Herausforderung für die Bildung
  24. The risk of male success and failure
  25. Struggling for open awareness – Trajectories of violence against children from a sociological perspective
  26. The Effects of general and specific human capital on long-term growth and failure of newly founded businesses
  27. International Trade in Goods
  28. Sustainability management from a responsible management perspective
  29. Notting Hill Gate 3
  30. Case Study: the social context of arsenic regulation and exposure in South East Hungary
  31. SOUNDS MATTER!
  32. Analogue Nostalgia: Examining Critiques of Social Media