Integrating Systems Thinking Approaches in Chemical Education for Sustainable Development - Exploring the Status Quo

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Veranstaltung

16 European Conference on Research in Chemical Education - ECRICE 2024: Chemical Education for Sustainable Development: Empowering Communities

05.09.2407.09.24

Lisbon, Portugal

Veranstaltung: Konferenz

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Planungs- und Genehmigungsfragen bei der Finanzierung von Anlagen zur Erzeugung von Strom aus Erneuerbaren Energien
  2. Model-based estimation of pesticides and transformation products and their export pathways in a headwater catchment
  3. Reciprocal relations between emotional exhaustion and episode-specific emotional labour: An experience-sampling study
  4. Utilizing international networks for accelerating research and learning in transformational sustainability science
  5. Mathematical Modeling for Robot 3D Laser Scanning in Complete Darkness Environments to Advance Pipeline Inspection
  6. Einfluss elterlicher Mathematikkompetenz und familialer Prozesse auf den Kompetenzerwerb von Kindern in Mathematik
  7. Perfluorooctanoic acid (PFOA)-main concerns and regulatory developments in Europe from an environmental point of view
  8. Tree and mycorrhizal fungal diversity drive intraspecific and intraindividual trait variation in temperate forests
  9. Effects of anthropogenic disturbances on soil microbial communities in oak forests persist for more than 100 years
  10. Den eigenen Blick schärfen für das Potenzial und die Qualität von Aufgaben – Ergebnisse aus der aktuellen Forschung
  11. Social and ethical aspects in sustainability performance measurement and assessment. A systematic literature review
  12. What is intergovernmental about the EU’s ‘(new) intergovernmentalist’ turn? Evidence from the Eurozone and asylum crises
  13. Schulentwicklungsbegleitung auf Augenhöhe – die Besonderheiten des Beratungsansatzes der regionalen SchuMaS-Zentren
  14. Tobias Cheung: Organismen - Agenten zwischen Innen- und Außenwelt 1780-1860, (Science Studies) Bielefeld: transcript 2014
  15. Methane yield of biomass from extensive grassland is affected by compositional changes induced by order of arrival
  16. Kraft ist nicht gleich Kraft. Und wie können die Kraftfähigkeiten spielerisch in der Grundschule vermittelt werden?“