Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Standard

Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. / Jones, Roger Dale.
Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. ed. / Carmen Becker; Gabriele Blell; Andrea Rössler. Frankfurt a. M.: Peter Lang Verlag, 2016. p. 157-170 ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert; Vol. 32).

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Harvard

Jones, RD 2016, Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. in C Becker, G Blell & A Rössler (eds), Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert, vol. 32, Peter Lang Verlag, Frankfurt a. M., pp. 157-170.

APA

Jones, R. D. (2016). Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. In C. Becker, G. Blell, & A. Rössler (Eds.), Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht (pp. 157-170). ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert; Vol. 32). Peter Lang Verlag.

Vancouver

Jones RD. Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. In Becker C, Blell G, Rössler A, editors, Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. Frankfurt a. M.: Peter Lang Verlag. 2016. p. 157-170. ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert).

Bibtex

@inbook{93dfcfbaebe74978b5a0a465b0967217,
title = "Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom",
keywords = "Didactics of English as a foreign language",
author = "Jones, {Roger Dale}",
year = "2016",
language = "English",
isbn = "978-3-631-65827-7",
series = " Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert",
publisher = "Peter Lang Verlag",
pages = "157--170",
editor = "Carmen Becker and Blell, {Gabriele } and Andrea R{\"o}ssler",
booktitle = "Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht",
address = "Germany",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Digital Games and Fan-Discourse

T2 - Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom

AU - Jones, Roger Dale

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - Didactics of English as a foreign language

UR - http://d-nb.info/1099456150/04

M3 - Contributions to collected editions/anthologies

SN - 978-3-631-65827-7

SN - 3-631-65827-3

T3 - Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert

SP - 157

EP - 170

BT - Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht

A2 - Becker, Carmen

A2 - Blell, Gabriele

A2 - Rössler, Andrea

PB - Peter Lang Verlag

CY - Frankfurt a. M.

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Aby Warburgs Übersetzungswissenschaft
  2. Medienerziehung in Kindertagesstätten
  3. Artistic research and climate science
  4. Datenbanken als Zitadellen des Web 2.0
  5. Vocational Interests and Career Goals
  6. Einige Anmerkungen zur Sozialberatung
  7. Trade Policy to Control Climate Change
  8. Potenziale für Kinder und Gesellschaft
  9. Relevanz von Margin-Squeeze-Preissetzung
  10. Aspekte von Sprachwandel im Unterricht
  11. Status and Potential of “Green Pharmacy"
  12. Bekenntnis zum unfreiwilligen Zölibat
  13. Die Zeitgenossenschaft der Hochmoderne
  14. AUC Maximizing Support Vector Learning
  15. Mental Contrasting and Goal Commitment
  16. Dynamiken der ästhetischen Sinnbildung
  17. Nachhaltigkeitsmanagement - Mit Methode
  18. Thinking and Diagrams - An Introduction
  19. Frauenhauskinder und ihr Weg ins Leben
  20. Grundkurs Theorien der Sozialen Arbeit
  21. Sprachgebräuche jenseits des Sprechens
  22. Positive Adolescent Career Development
  23. Erziehungs- und Bildungspartnerschaften
  24. Entrepreneurship and Poverty Reduction
  25. Heideggers Zeitbegriff in Sein und Zeit
  26. A CULTure of entrepreneurship education
  27. It Matters to Whom You Compare Yourself
  28. Benchmarking question answering systems
  29. Lachen, weinen, schreien mittels Tastatur
  30. Mehr Macht für eine nachhaltige Zukunft
  31. Organizational identity and firm growth
  32. Zwischen Fruchtfliege und Global Player
  33. Organizational identity and firm growth
  34. Positive Empathy and Prosocial Behavior
  35. Die heimlichen Spielregeln der Karriere
  36. Errors in Working with Office Computers
  37. Escape. Computerspiele als Kulturtechnik
  38. Simondon et la question de l'information