Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Standard
Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. ed. / Carmen Becker; Gabriele Blell; Andrea Rössler. Frankfurt a. M.: Peter Lang Verlag, 2016. p. 157-170 ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert; Vol. 32).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Digital Games and Fan-Discourse
T2 - Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom
AU - Jones, Roger Dale
PY - 2016
Y1 - 2016
KW - Didactics of English as a foreign language
UR - http://d-nb.info/1099456150/04
M3 - Contributions to collected editions/anthologies
SN - 978-3-631-65827-7
SN - 3-631-65827-3
T3 - Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert
SP - 157
EP - 170
BT - Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht
A2 - Becker, Carmen
A2 - Blell, Gabriele
A2 - Rössler, Andrea
PB - Peter Lang Verlag
CY - Frankfurt a. M.
ER -