Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

Standard

Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. / Jones, Roger Dale.
Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. Hrsg. / Carmen Becker; Gabriele Blell; Andrea Rössler. Frankfurt a. M.: Peter Lang Verlag, 2016. S. 157-170 ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert; Band 32).

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

Harvard

Jones, RD 2016, Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. in C Becker, G Blell & A Rössler (Hrsg.), Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert, Bd. 32, Peter Lang Verlag, Frankfurt a. M., S. 157-170.

APA

Jones, R. D. (2016). Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. In C. Becker, G. Blell, & A. Rössler (Hrsg.), Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht (S. 157-170). ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert; Band 32). Peter Lang Verlag.

Vancouver

Jones RD. Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom. in Becker C, Blell G, Rössler A, Hrsg., Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht. Frankfurt a. M.: Peter Lang Verlag. 2016. S. 157-170. ( Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert).

Bibtex

@inbook{93dfcfbaebe74978b5a0a465b0967217,
title = "Digital Games and Fan-Discourse: Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom",
keywords = "Didactics of English as a foreign language",
author = "Jones, {Roger Dale}",
year = "2016",
language = "English",
isbn = "978-3-631-65827-7",
series = " Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert",
publisher = "Peter Lang Verlag",
pages = "157--170",
editor = "Carmen Becker and Blell, {Gabriele } and Andrea R{\"o}ssler",
booktitle = "Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht",
address = "Germany",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Digital Games and Fan-Discourse

T2 - Implications and Considerations for Complex Task Development in the EFL Classroom

AU - Jones, Roger Dale

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - Didactics of English as a foreign language

UR - http://d-nb.info/1099456150/04

M3 - Contributions to collected editions/anthologies

SN - 978-3-631-65827-7

SN - 3-631-65827-3

T3 - Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernorientiert

SP - 157

EP - 170

BT - Web 2.0 und komplexe Kompetenzaufgaben im Fremdsprachenunterricht

A2 - Becker, Carmen

A2 - Blell, Gabriele

A2 - Rössler, Andrea

PB - Peter Lang Verlag

CY - Frankfurt a. M.

ER -

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Simon Worthington

Publikationen

  1. Lehren und Lernen - aber wie?
  2. Bias-corrected estimation for speculative bubbles in stock prices
  3. Schreibwerkstatt Mehrsprachigkeit
  4. Managers’ incentives and disincentives to engage with integrated reporting or why managers might not adopt integrated reporting
  5. Gender Differences in Grip-Strength Depending on Arousal and Valence of Emotions
  6. Wasser und nachhaltige Chemie
  7. A Cultural Analysis of the Economy of Affection and the Uncaptured Peasantry in Tanzania
  8. Emancipative values and democracy
  9. Do outliers and unobserved heterogeneity explain the exporter productivity premium?
  10. Positional income concerns and personality
  11. Algae Cultivation as Measure for the Sanitation of Organic Waste—A Case Study Based on the Alga Galdieria sulphuraria Grown on Food Waste Hydrolysate in a Continuous Flow Culture
  12. WIATEC - a world integrated assessment model of global trade environment and climate change
  13. Internetbasierte Selbsthilfeprogramme unterstützen die Behandlung: depressive Störungen
  14. Saproxylic beetles in the Gartow region of Lower Saxony, a hotspot of invertebrate diversity in north-western Germany
  15. Der Ozean im Glas
  16. Biodiversity assessments
  17. Seth Price. Decimating Digital Data
  18. Trouble on my mind
  19. Too Scared to Fight Back? Affective Job Insecurity as a Boundary Condition Between Workplace Incivility and Negative Mood States in Temporary Agency Workers
  20. Length measurement and estimation in primary school
  21. Paul Bourget
  22. Einleitung
  23. Markteintritte, Marktaustritte und Produktivität
  24. Shedding Some Light on Economics in Philippians
  25. Cognition, consciousness and business ethics - the role of implicit social cognition in moral management behaviour
  26. Alltägliche Unterrichtsplanung und -analyse in konstruktivistischer Perspektive
  27. Psychometric Properties of the Online Arabic Versions of BDI-II, HSCL-25, and PDS