Fynn Töllner

  1. Zwischenpräsentation: Lernprozessbegleitende Diagnostik und lernförderliche Leistungsrückmeldung im inklusiven Fachunterricht (LERN-IF)

    Töllner, F. (Speaker), Renftel, K. (Coauthor), Kuhl, P. (Coauthor) & Besser, M. (Coauthor)

    24.03.2023

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  2. Wie wirkt konzeptuelles und prozedurales Feedback im inklusiven Mathematikunterricht auf das Lernen?

    Töllner, F. (Speaker), Renftel, K. (Speaker), Kuhl, P. (Speaker) & Besser, M. (Speaker)

    2025

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  3. Wie verarbeiten Lernende Feedback im inklusiven Mathematikunterricht?

    Töllner, F. (Speaker), Kuhl, P. (Coauthor) & Besser, M. (Coauthor)

    27.01.2025

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  4. Wie Schüler*innen im inklusiven Mathematikunterricht Feedback wahrnehmen und verarbeiten

    Töllner, F. (Speaker), Renftel, K. (Speaker), Kuhl, P. (Speaker) & Besser, M. (Speaker)

    2024

    Activity: Talk or presentationPresentations (poster etc.)Research

  5. Welche Wirkung hat Feedback mit unterschiedlichem Informationsgehalt auf die Mathematikleistung von inklusiv beschulten Schüler*innen?

    Töllner, F. (Speaker), Renftel, K. (Coauthor), Kuhl, P. (Coauthor) & Besser, M. (Coauthor)

    05.03.2024

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  6. Umsetzung von Leistungsdiagnostik und Leistungsrückmeldung im inklusiven Mathematikunterricht

    Töllner, F. (Speaker), Renftel, K. (Coauthor), Kuhl, P. (Coauthor) & Besser, M. (Coauthor)

    02.03.2023

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  7. The implementation of formative assessment in inclusive mathematics instruction

    Renftel, K. (Speaker), Töllner, F. (Speaker), Besser, M. (Speaker) & Kuhl, P. (Speaker)

    08.2023

    Activity: Talk or presentationPresentations (poster etc.)Research

  8. Projektvorstellung: Lernprozessbegleitende Diagnostik und lernförderliche Leistungsrückmeldung im inklusiven Fachunterricht (LERN-IF)

    Töllner, F. (presenter), Kuhl, P. (Coauthor), Renftel, K. (Coauthor) & Besser, M. (Coauthor)

    29.03.2022

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsTransfer

  9. Organisation des Symposiums: "Förderbezogene Diagnostik im inklusiven Mathematikunterricht"

    Töllner, F. (Speaker), Kuhl, P. (Speaker) & Besser, M. (Speaker)

    27.01.2025

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  10. Lernprozessbegleitende Diagnostik und lernförderliche Leistungsrückmeldung im inklusiven Fachunterricht

    Besser, M. (Speaker), Kuhl, P. (Speaker), Renftel, K. (Speaker) & Töllner, F. (Speaker)

    21.09.2022

    Activity: Talk or presentationtalk or presentation in privat or public eventsResearch

Previous 1 2 Next

Recently viewed

Publications

  1. Werturteil II
  2. Liquiditätsmanagement
  3. The EU inspire directive
  4. Contractualisation of Civil Litigation
  5. Experimental-numerical study of laser-shock-peening-induced retardation of fatigue crack propagation in Ti-17 titanium alloy
  6. The art of crowdfunding arts and innovation
  7. Die Operationalisierung von objektiver und subjektiver Statusinkonsistenz.
  8. Impactos do engajamento das empresas com seus stakeholders
  9. Diskutieren im Rollenspiel
  10. Advanced ice-clamping control in the context of Industry 4.0
  11. PPC Task Plan Sourcing - Synchronization of Procurement and Production. A Model-based Observation
  12. Principles for knowledge co-production in sustainability research
  13. Neue Rechte und Universität
  14. Alleviating depression in the unemployed
  15. Collisions in Space
  16. Unternehmensführung mit SAP BI
  17. Media Organize: A Companion to Technological Objects
  18. Die Subjekte des Politischen
  19. "Life with Uncle"
  20. Modelling the first flush of pesticides and their transformation products in a Mediterranean catchment
  21. Schwerbehinderung
  22. Overcoming the crisis
  23. Crack closure mechanisms in residual stress fields generated by laser shock peening
  24. A Meta-Analytical Multilevel Reliability Generalization of Situational Judgment Tests (SJTs)
  25. To Show is To Preserve – figures and demonstrations
  26. Mother-infant social gaze dynamics relate to infant brain activity and word segmentation
  27. Magnesium
  28. A Framework for Ecopreneurship
  29. Auswendigkeit (oder: Toast Master´s Backen ohne Mehl)
  30. Theories of Development of Democracy
  31. The causal effects of exports on firm size and labor productivity
  32. Zur Relevanz von Informationsasymmetrien bei "Lüneburger Bauherren"
  33. Museums, Transculturality, and the Nation-State
  34. Was bleibt gut?