Public Library Quarterly, ‎0161-6846

Journal

Recently viewed

Researchers

  1. Sascha Hölig

Publications

  1. Sustainability Reporting beyond Rhetoric
  2. Four decades of research on alexithymia
  3. Innovation und Organisation
  4. Semesterbegleitende Unterstützung von Tutoren zum feed-backorientierten Korrigieren von Übungsaufgaben in einer Erstsemestervorlesung
  5. Il dibattito sull'immagine a partire dall'Iconic Turn
  6. Mathematische Kompetenz
  7. Außervertragliche Haftung der EG, Rechtswidrigkeit
  8. § 24
  9. Green and Sustainable Separation of Natural Products from Agro-Industrial Waste
  10. Den Wissenschaften auf der Spur
  11. Parrhesiastic Acts
  12. Reduction of the Microbial Load of Digestate by the Cultivation of Galdieria sulphuraria Under Acidic Conditions
  13. Bushido
  14. Begriffsbestimmung und Bedeutung von Tarifverträgen
  15. Public perceptions of undercover investigations in livestock farming
  16. Swissness als Erfolgsfaktor
  17. Predicting individual plant performance in grasslands
  18. Die menschliche Arbeit als Legitimation für Privateigentum
  19. Terézia Mora
  20. Die Aufgabe der Erinnerung in der Pädagogik
  21. Women outperform men in distinguishing between authentic and nonauthentic smiles
  22. Production and risk management in a multi-period duopoly under demand uncertainty
  23. What matters when? The impact of ECB communication on financial market expectations
  24. Hochschulen und Nachhaltigkeit
  25. Concerns about cultural neurosciences
  26. Analyse divergenten Nutzerverhaltens in kollaborativen Tagging-Systemen
  27. Mit Apps gegen den Tinnitus? Ein systematisches Review zu Qualität, Interventionselementen und Techniken der Verhaltensänderung
  28. Theoretische Rahmungen von (Gewalt-) Situationen
  29. Die Wissenschaftsinitiative „Management und unternehmerisches Handeln"
  30. Communication about absent entities in great apes and human infants
  31. Pharmaceuticals in the Environment
  32. Frauen in Unternehmensberatungen
  33. Kooperative Entwicklungsberatung zur Stärkung der Selbststeuerung (= KESS) in der Lehrerbildung
  34. Teilhabe durch Fachlichkeit