Wie schreiben Briten Beschwerdebriefe? - Leuphana-Studenten üben mit BBS-I-Schülern

Press/Media

References

TitleWie schreiben Briten Beschwerdebriefe? - Leuphana-Studenten üben mit BBS-I-Schülern
Media name/outletLüneburger Landeszeitung
Country/TerritoryGermany
Date13.12.13
URLhttps://www.leuphana.de/fileadmin/user_upload/PERSONALPAGES/_abcd/barron_anne/files/2013_12_23_Wie_schreiben_Briten_Beschwerdebriefe.pdf
PersonsAnne Barron
Period13.12.2013
View graph of relations

Recently viewed

Researchers

  1. Philipp Macele

Publications

  1. Typisierung des Umweltmanagements von Kindern und Jugendlichen in Greenteams mittels der Methode der Clusteranalyse
  2. Recycling and reuse of food waste
  3. Germany
  4. Green Finance
  5. The Power to Resist
  6. 'YouTubers unite': collective action by YouTube content creators
  7. The roughness of neural networks. Jimi hendrix, holly herndon, GPT-3, timbre transfer and the promising failure aesthetics of musical AIs
  8. Habitat specialization, distribution range size and body size drive extinction risk in carabid beetles
  9. Responsible Management Learning and Education in Need of Inter- and Transdisciplinarity
  10. PSYCHODRAMA AND SOCIOMETRY AS COUNSELING AND THERAPY METHODS IN OPEN GROUPS OF ALCOHOLICS
  11. Perspective taking does not moderate the price precision effect, but indirectly affects counteroffers to asking prices
  12. Note Analytique - Swimming with the tide, or seeking to stem it?
  13. The Government and its Hard Decisions
  14. The Human Release Hypothesis for biological invasions
  15. Selbstreguliertes Lesen von Texten
  16. Local and landscape level variables influence butterfly diversity in critically endangered South African renosterveld
  17. Entwicklung eines video- und textbasierten Instruments zur Messung kollegialer Feedbackkompetenz von Lehrkräften
  18. Unternehmensführung mit SAP BI
  19. Gegen Engel kämpfen
  20. Metaphysik der praktischen Welt
  21. Emotional reactions to climate change
  22. Erinnerungsakte.
  23. Handelsgesetzbuch
  24. Gemeindefinanzreform und Freie Berufe
  25. Kontextualisierungshinweise
  26. Räumliche Arrangements zwischen Fragmentierung und Gemeinschaft