Training für gestresste Lehrer

Press/Media

Internetangebot der Lüneburger Universität soll Erschöpfung vorbeugen

References

TitleTraining für gestresste Lehrer
Media name/outletLandeszeitung
Duration/Length/SizeLüneburg
Date16.07.13
Producer/Authorred
URLmailhost.leuphana.de/Session/202998-VJ0FeOr5Z36jNDE3P7DM/MIME/PURE/23-02-B/Pressespiegel_2013-07-16_07-17.pdf
PersonsDavid Daniel Ebert, Dirk Lehr

Description

Internetangebot der Lüneburger Universität soll Erschöpfung vorbeugen
Period16.07.2013
View graph of relations

Recently viewed

Researchers

  1. Magda Lena Schütz

Activities

  1. "How Should (Religious) Emotions be Sociologically Studied?"
  2. Seminar with NGOs and Social Partners on the future of the ESF
  3. Verfassungsreform in Kenia
  4. False empathy: The British Congo Reform Movement and white saviourism
  5. Praxis der Grounded Theory
  6. Conference - 8th Entrepreneurship-as-Practice Conference
  7. Vorlesung "International Trade Law"
  8. Journal of the Association for Information Science and Technology (Fachzeitschrift)
  9. Ko-konstruktive Erklärprozesse im Schriftsprachunterricht in der Primarstufe
  10. “The Artist and the Narrator. Theorizing two performative modes of spectatorship of the Installation ‘House’”
  11. EU-Großprojekt am College der Leuphana Universität Lüneburg
  12. Gutachtertätigkeit für Tiburtius-Preis der Berliner Hochschulen
  13. Critique de la Circulation: Constant, Debord and the Design of Environments
  14. Abfallvermeidungs- Dialoge 4/5 - 2015
  15. Schulinterne Lehrerfortbildung an der Oberschule am Wasserturm 2015
  16. COCA: Consequences of Classroom Assessment
  17. Netzöffentlichkeit im Wandel
  18. Beyond Diversity – Festival Curators as Gatekeepers
  19. III. Polnisch-Deutsche Konferenz - 2009
  20. Der Raum des Cyberspace - 2008
  21. Didaktisches Kolloquium der Universität Hildesheim
  22. 6th Space, Creativity, and Organization Workshop - SCO 2021
  23. Interdisciplinary accounting research seminar - 2015
  24. Impact of gas flow on dielectric barrier discharge for air purification
  25. Promoting Pre-Service Teachers' Professional Vision of Classroom Management During Practical School Training: An Online- and Video-Based Self-Reflection and Feedback Intervention