Gilad Livne and Garen Markarian (eds.), The Routledge Companion to Fair Value Accounting, Routledge, Abingdon, Oxon 2018

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenRezensionenForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
ZeitschriftSchmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung
Jahrgang70
Ausgabenummer4
Seiten (von - bis)435-438
Anzahl der Seiten4
ISSN0341-2687
DOIs
PublikationsstatusErschienen - 17.08.2018

DOI

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Convergence or mediation? Experts of vulnerability and the vulnerability of experts' discourses on nanotechnologies
  2. Comparison of Supervised versus Self-Administered Stretching on Bench Press Maximal Strength and Force Development
  3. A fault detection and data reconciliation algorithm in technical processes with the help of haar wavelets packets
  4. Towards greener and sustainable ionic liquids using naturally occurring and nature-inspired pyridinium structures
  5. Hilfreiche Faktoren zur Bewältigung von beruflichen Übergängen: Von der Berufswahlreife zur Übergangsbereitschaft
  6. Four Methods to Distinguish between Fractal Dimensions in Time Series through Recurrence Quantification Analysis
  7. Finding the Best Match — a Case Study on the (Text‑) Feature and Model Choice in Digital Mental Health Interventions
  8. Does stakeholder participation improve environmental governance? Evidence from a meta-analysis of 305 case studies
  9. Assessing the impact of patient-involvement healthcare strategies on patients, providers, and the healthcare system
  10. Analyse non linéaire des récessions de l'écoulement de base dans des bassins versants à écoulements intermittents
  11. Zur Finanz-, Branchen- und Nachhaltigkeitsexpertise im Prüfungsausschuss bei börsennotierten Aktiengesellschaften
  12. Wildlife habitat association over a twelve-year period (2008-2020) in the Greater Mahale Ecosystem, western Tanzania
  13. Verknüpfung von Self-Assessments und Verfahren zur Studierendenauswahl am Beispiel der Lehrerbildung in Lüneburg
  14. Pathways to water sustainability? A global study assessing the benefits of integrated water resources management
  15. Genesis and dating of Late Pleistocene-Holocene soil sediment sequences from the Lüneburg Heath, Northern Germany
  16. Empirical research on the European Nonfinancial Reporting Directive 2014/95 (NFRD) – a structured literature review
  17. Does an individualized learning design improve university student online learning? A randomized field experiment
  18. Der Nachhaltigkeitsprozess der Universität Graz - analysiert durch das Grazer Modell für Integrative Entwicklung
  19. Bonitätsklassifikation kleiner Unternehmen mit multivariater linearer Diskriminanzanalyse und neuronalen Netzen
  20. A novel telecoupling framework to assess social relations across spatial scales for ecosystem services research
  21. The necessity of disinfected toilet brushes - information policy of companies on disinfectants in private homes
  22. Studying the fate of the drug Chlorprothixene and its photo transformation products in the aquatic environment
  23. Psychologische und ethische Facetten von Managemententscheidungen: Ein Plädoyer für Evidenzbasiertes Management
  24. Phänomenologische Orientierungen in der kunstpädagogischen Forschung zu professionsbezogenen Bildungsprozessen
  25. Lehrer- und schülerzentrierte Prozessstrukturen kaufmännischen Unterrichts - Ergebnisse einer Beobachtungsstudie
  26. Entry of biocides and their transformation products into groundwater via urban stormwater infiltration systems
  27. Entrepreneurship in the street food sector of Vietnam - Assessment of psychological success and failure factors
  28. Comparing measured and modelled PFOS concentrations in a UK freshwater catchment and estimating emission rates
  29. Biodegradability and ecotoxicitiy of tramadol, ranitidine, and their photoderivatives in the aquatic environment
  30. Predicting the impacts of human population growth on forest mammals in the highlands of southwestern Ethiopia
  31. Praxisphasen im Lehramtsstudium mit Schwerpunkt auf der Einbindung neu zugewanderter Schülerinnen und Schüler