Characteristics of comprehension processes in mathematical modelling
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | PME 38 / PME-NA 36 : Proceedings of the 38th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education and the 36th conference of the north American chapter of the psychology of mathematics education |
Herausgeber | Susan Oesterle, Cynthia Nicol, Peter Liljedahl, Darien Allan |
Anzahl der Seiten | 1 |
Band | 6 |
Erscheinungsort | Vancouver |
Verlag | International Group for the Psychology of Mathematics Education |
Erscheinungsdatum | 07.2014 |
Seiten | 198 |
ISBN (Print) | 978-0-86491-360-9, 978-0-86491-366-1 |
Publikationsstatus | Erschienen - 07.2014 |
Veranstaltung | 38th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - PME 2014: Mathematics Education at the Edge - Vancouver, Kanada Dauer: 15.07.2014 → 20.07.2014 Konferenznummer: 38 http://www.pme38.com/ http://www.pme38.com/ https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwj1-oO_kpjgAhVKx4UKHRvFC0oQFjAAegQIAhAC&url=https%3A%2F%2Fwww.pmena.org%2Fpmenaproceedings%2FPMENA%252036%2520PME%252038%25202014%2520Proceedings%2520Vol%25201.pdf&usg=AOvVaw241d77DTkWIxrNrPVSxs06 |
- Didaktik der Mathematik