Verena Letzel-Alt

Dr.

  1. Sammelwerke und Anthologien › Forschung
  2. Differentiated Instruction Around the World - A Global Inclusive Insight

    Letzel-Alt, V. (Hrsg.) & Pozas, M. (Hrsg.), 2023, Münster / New York: Waxmann Verlag. 288 S.

    Publikation: Bücher und AnthologienSammelwerke und AnthologienForschung

  3. Dissertationsschriften › Forschung
  4. Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
  5. Exploring inclusive education in times of COVID-19: An international comparison of German, Austrian and Portuguese teachers

    Letzel-Alt, V., Pozas, M., Schwab, S., Schneider, C., Lindner, K. T., Dias, P. & Cadime, I., 10.10.2022, in: Frontiers in Education. 7, 16 S., 969737.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  6. Exploring Mexican lower secondary school students’ perceptions of inclusion

    Pozas, M., Letzel-Alt, V., Schwab, S. & Zurbriggen, C., 18.04.2023, in: Cogent Education. 10, 1, 17 S., 2203971.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. “I miss my school!”: Examining primary and secondary school students’ social distancing and emotional experiences during the Covid-19 pandemic

    Letzel-Alt, V., Pozas, M. & Schneider, C., 10.2022, in: Prospects. 51, 4, S. 673-684 12 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  8. Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung

    Inclusive education for refugee students from Ukraine—An exploration of differentiated instruction in German schools

    Letzel-Alt, V. & Pozas, M., 08.05.2024, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Journal of Research in Special Educational Needs. 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  9. Mexican school students’ perceptions of inclusion: A brief report on students’ social inclusion, emotional well-being, and academic self-concept at school

    Pozas, M., Trujillo, C. J. G. & Letzel-Alt, V., 17.03.2023, in: Frontiers in Education. 8, 1069193.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  10. Teacher collaboration, inclusive education and differentiated instruction: A matter of exchange, co-construction, or synchronization?

    Pozas, M. & Letzel-Alt, V., 28.07.2023, in: Cogent Education. 10, 2, 13 S., 2240941.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  11. The effects of differentiated instruction on teachers’ stress and job satisfaction

    Pozas, M., Letzel-Alt, V. & Schwab, S., 01.02.2023, in: Teaching and Teacher Education. 122, 12 S., 103962.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Vorherige 1 2 Nächste