Diana Pili-Moss

Dr.

  1. 2019
  2. Contributions of declarative and procedural memory to second language accuracy and automatization

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    28.08.201931.08.2019

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  3. Cognitive predictors of accurate syntax/semantics mapping in the early stages of adult L2 learning

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    02.09.201903.09.2019

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  4. 2020
  5. Assessing cognitive abilities for L2 learning: A review of accessible tools

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    09.01.2020

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenVorträge in anderen VeranstaltungenTransfer

  6. Cognitive predictors of child and adult L2 learning in the earliest stages of aural exposure

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    06.02.2020

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenForschung

  7. Automatization of comprehension in adult L2 learning

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    10.12.2020

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenForschung

  8. 2021
  9. Individual difference predictors of L2 learning at the syntax/semantics interface

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    20.03.2021

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  10. 2022
  11. Enhancing EFL classroom instruction via an ICALL platform: effects on language development and transfer to tasks (EUROCALL)

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in), Schmidt, T. (Sprecher*in), Blume, C. (Sprecher*in), Middelanis, L. (Sprecher*in) & Meurers, D. (Sprecher*in)

    18.08.2022

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  12. Strengthening Form-Focused Practice in Task-Based Language Teaching Through Intelligent CALL (EUROCALL)

    Schmidt, T. (Sprecher*in), Blume, C. (Sprecher*in), Meurers, D. (Sprecher*in), Middelanis, L. (Sprecher*in) & Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    18.08.2022

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  13. The impact of ICALL practice on the EFL classroom: From individualized practice to communicative language use

    Pili-Moss, D. (Sprecher*in), Schmidt, T. (Sprecher*in), Blume, C. (Sprecher*in), Middelanis, L. (Sprecher*in) & Meurers, D. (Sprecher*in)

    14.10.2022

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  14. 2023
  15. Effektives digital gestütztes Üben im kompetenzorientierten EFL-Unterricht: Fokus auf L2-Entwicklung und Feedback in einem intelligenten Tutorensystem

    Schmidt, T. (Sprecher*in) & Pili-Moss, D. (Sprecher*in)

    27.09.2023

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Vorherige 1 2 Nächste

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Discovering Cooperation
  2. Strong or weak synergy?
  3. Generation "Kautschukmann"
  4. Social and Ecological Elements for a Perspective Approach to Citizen Science on the Beach
  5. Direct production of lactic acid based on simultaneous saccharification and fermentation of mixed restaurant food waste
  6. Concentrations and sources of methylxanthines in a Northern German river system
  7. Microstructure investigation of Mg-10Gd-1La containing alloy subjected to fatigue deformation
  8. Legitimation strategies of corporate elites in the field of labor regulation
  9. The social construction of perceived fairness of performance evaluations
  10. Organizing Sustainably: Introduction to the Special Issue
  11. Conflicting demands of chemistry and inclusive teaching—a video‐based case study
  12. Do Women on board of directors have an impact on corporate governance quality and firm performance?
  13. Fremdsprachendidaktiker im Furioso
  14. Finale - Prüfungstraining Realschulabschluss Hessen
  15. The issue of micropollutants in urban water management
  16. Arzneimittel in der Umwelt
  17. Critical Stances
  18. § 290 Verzinsung des Wertersatzes
  19. Prosodie und Zeichensetzung
  20. Representation of dissolved organic carbon in the JULES land surface model (vn4.4-JULES-DOCM)
  21. Measuring and Comparing Party Ideology in Nonindustrialized Societies: Taking Party Manifesto Research to Africa
  22. Teaching Games for Understanding – Ein vernachlässigter Ansatz in der deutschsprachigen Sportpädagogik?
  23. „Michelet“ („Michelet par lui-même“)
  24. Regional renewable energy
  25. Education for a sustainable development – European Approaches
  26. Landschaften im Wandel
  27. Bildung für eine nachhaltige Entwicklung
  28. Non-native Douglas fir (Pseudotsuga menziesii) promotes sentinel prey attack rates in Central European forests
  29. Mainstreaming von Klimarisiken und -chancen im Finanzsektor