Inklusiven Fremdsprachenunterricht gestalten - Von Theorie-Praxis-Netzwerken, multiprofessionellen Teams und interdisziplinärer Forschung
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Authors
| Original language | German |
|---|---|
| Title of host publication | Inklusion, Diversität und das Lehren und Lernen fremder Sprachen : Arbeitspapiere der 37. Frühjahrskonferenz zur Erforschung des Fremdsprachenunterrichts |
| Editors | Eva Burwitz-Melzer, Frank G. Königs, Claudia Riemer, Lars Schmelter |
| Number of pages | 11 |
| Place of Publication | Tübingen |
| Publisher | Narr Francke Attempto Verlag |
| Publication date | 2017 |
| Pages | 285-295 |
| ISBN (print) | 978-3-8233-8149-5, 3-8233-8149-0 |
| ISBN (electronic) | 978-3-8233-9149-4 |
| Publication status | Published - 2017 |
- Didactics of English as a foreign language
