Inklusiven Fremdsprachenunterricht gestalten - Von Theorie-Praxis-Netzwerken, multiprofessionellen Teams und interdisziplinärer Forschung
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Authors
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Inklusion, Diversität und das Lehren und Lernen fremder Sprachen : Arbeitspapiere der 37. Frühjahrskonferenz zur Erforschung des Fremdsprachenunterrichts |
Editors | Eva Burwitz-Melzer, Frank G. Königs, Claudia Riemer, Lars Schmelter |
Number of pages | 11 |
Place of Publication | Tübingen |
Publisher | Narr Francke Attempto Verlag |
Publication date | 2017 |
Pages | 285-295 |
ISBN (print) | 978-3-8233-8149-5, 3-8233-8149-0 |
ISBN (electronic) | 978-3-8233-9149-4 |
Publication status | Published - 2017 |
- Didactics of English as a foreign language