Fachdidaktik gut – Fachwissenschaft schlecht? Implizite Assoziationen von Mathematik-Lehramtsstudierenden zur Rolle von Fachwissenschaft und Fachdidaktik an der Hochschule
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
Authors
Original language | German |
---|---|
Title of host publication | Beiträge zum Mathematikunterricht 2018 |
Editors | Peter Bender, Thomas Wassong |
Number of pages | 4 |
Volume | 3 |
Place of Publication | Münster |
Publisher | WTM - Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien |
Publication date | 2018 |
Pages | 1355-1358 |
ISBN (print) | 978-3-95987-089-4 |
ISBN (electronic) | 978-3-95987-090-0 |
Publication status | Published - 2018 |
Event | Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik 2018 - Paderborn, Germany Duration: 05.03.2018 → 09.03.2018 Conference number: 52 |
- Didactics of Mathematics
- Empirical education research