Europe and the media: Changing structures in a changing context

Research output: Books and anthologiesSpecial Journal issueResearch

Authors

  • Ronald J. Pohoryles (Editor)
  • Philip Schlesinger (Editor)
  • Ulf Wuggenig (Editor)
Original languageEnglish
Place of PublicationAbingdon
PublisherRoutledge Taylor & Francis Group
Number of pages219
Publication statusPublished - 1990

Publication series

NameInnovation
No.2
Volume3
ISSN (Print)1351-1610
ISSN (electronic)1469-8412

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Publications

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  2. Einsatz eines Frühwarnradars am Beispiel der Karstadt-Insolvenz
  3. Einfluss der Corporate Governance auf die Goodwill Impairments
  4. Digitalisierung - Chance oder Risiko für nachhaltigen Tourismus?
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  6. Die Rolle des Betriebsleiters im mittelständischen Unternehmen
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  12. The role of training in implementing corporate sustainability
  13. Schulische Gesundheitsförderung aus Sicht von Schulleitungen
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  20. Gluing life together. Computer simulation in the life sciences
  21. From pre-processing to advanced dynamic modeling of pupil data
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  31. Recent research and developments on wrought magnesium alloys
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  33. Non-invariance? An Overstated Problem With Misconceived Causes
  34. Naturwissenschaftlichen Unterricht inklusiv gestalten (Nawi-In)
  35. Nationale und internationale Kooperationen und Dissemination
  36. Medienentwicklung und Medienpädagogik: Künstliche Intelligenz
  37. Media use in Germany around the attacks in the United States
  38. Latente Bewertungsmuster in komplexen Entscheidungsprozessen
  39. Eine strukturelle Version der Theorie der Statusinkonsistenz
  40. Eigene Wege entdecken - Das Linzer Konzept der Klassenführung
  41. Die Finanzierung des Flächenrecyclings durch Kreditinstitute
  42. Convergence of adaptive learning and expectational stability
  43. Controlling invasive plant species in ecological restoration
  44. Biodiversität im unternehmerischen Nachhaltigkeitsmanagement
  45. Armut und Gesundheit - Herausforderung für die Soziale Arbeit
  46. Action tendencies and characteristics of environmental risks
  47. Was haben kommunale Bildungslandschaften mit Bildung zu tun?
  48. Was bleibt? Einige Überlegungen zum Medienereignis WikiLeaks
  49. Vom Konzept zur Konzeption: Das Sozioökonomische Curriculum