(Angehende) Lehrerinnen und Lehrer als "Reflective Practitioner"
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
Authors
| Original language | German |
|---|---|
| Title of host publication | Entwicklung naturwissenschaftlichen Denkens zwischen Phänomen und Systematik. Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik. : Jahrestagung in Dresden 2009 |
| Editors | D. Höttecke |
| Number of pages | 3 |
| Volume | 30 |
| Publisher | LIT Verlag |
| Publication date | 2010 |
| Pages | 334-346 |
| ISBN (print) | 978-3-643-10585-1 |
| Publication status | Published - 2010 |
| Externally published | Yes |
| Event | 36. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik - 2009: Entwicklung naturwissenschaftlichen Denkens zwischen Phänomen und Systematik - Dresden, Germany Duration: 03.09.2009 → … Conference number: 36 https://www.gdcp.de/index.php/gdcptagungen/frueheretagungen?start=3 |
- Chemistry
- Didactics of sciences education
