Göller, R., 
27.07.2023, 
In: Prometeica. 27, 
p. 410-420 11 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
 Göller, R., Gildehaus, L., Liebendörfer, M. & 
Besser, M., 
01.03.2023, 
Hanse-Kolloquium zur Hochschuldidaktik der Mathematik 2021: Beiträge zum gleichnamigen Online-Symposium am 12. November 2021 aus Bochum. Härterich, J., Kallweit, M., Rolka, K. & Skill, T. (eds.). Münster: 
WTM - Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien, 
p. 66-80 15 p. (Schriften zur Hochschuldidaktik Mathematik; vol. 9).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
 Göller, R., 
2023, 
Proceedings of the 46th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2023: Volume 2. Ayalon, M., Koichu, B., Leikin, R., Rubel, L. & Tabach, M. (eds.). Israel: 
University of Haifa, 
Vol. 2. 
p. 379-386 8 p. (Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education; vol. 2).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review
 Göller, R., 
Poschkamp, A.-K. & 
Besser, M., 
01.04.2023, 
Beiträge zum Mathematikunterricht 2022: 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik. Münster: 
WTM - Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien, 
p. 201-204 4 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research
 Göller, R., Gildehaus, L., Liebendörfer, M. & 
Besser, M., 
2022, 
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Alicante, Spain July 18 – 23, 2022; Volume 2 Research Reports A – H. Fernández, C., Llinares, S., Gutiérrez, Á. & Planas, N. (eds.). Alicante: 
Universidad de Alicante, 
Vol. 2. 
p. 307-314 8 p. (Proceedings of the International Conference for the Psychology of Mathematical Education).
Research output: Contributions to collected editions/works › Article in conference proceedings › Research › peer-review