Jörg Sikkenga

Dr.

Jörg Sikkenga

Contact

Dr. Jörg Sikkenga

  1. 2022
  2. Published

    Strategien von Kleinstunternehmen, kleinen und mittleren Unternehmen (KMU) für ein integriertes Online- und Offline-Channel-Marketing

    Sikkenga, J., 12.2022, Integriertes Online- und Offline-Channel-Marketing: Praxisbeispiele und Handlungsempfehlungen für das Omni-Channel-Marketing. Butzer-Strothmann, K. (ed.). Wiesbaden: Springer Verlag, p. 299-316 18 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksChapter

  3. 2018
  4. Published

    Intentionale vs. emergente Strategien der Online-Kommunikation von Gründungsunternehmen: Eine Status-quo-Betrachtung

    Bekmeier-Feuerhahn, S., Kollat, J., Rudeloff, C. & Sikkenga, J., 2018, Strategische Kommunikation im Spannungsfeld zwischen Intention und Emergenz. Wehmeier, S. & Schoeneborn, D. (eds.). 1. ed. Wiesbaden: Springer VS, p. 195-213 19 p. (Organisationskommunikation. Studien zu Public Relations/Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikationsmanagement).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

  5. 2017
  6. Published

    Shitstorm-Prävention

    Sikkenga, J., 2017, Berlin: Springer Gabler. 43 p.

    Research output: Books and anthologiesBook

  7. Published
  8. 2016
  9. Published

    Weiterempfehlung im Kulturbereich: eine austauschtheoretische Betrachtung der senderorientierten Weiterempfehlung

    Sikkenga, J., 2016, 1 ed. Leipzig: Leipziger Universitätsverlag. 199 p. (Weimarer Studien zu Kulturpolitik und Kulturökonomie; vol. 10)

    Research output: Books and anthologiesMonographsResearchpeer-review

  10. 2015
  11. Published

    Kommunikation von Start-ups: Bedeutung, Ziele, Zielgruppen und Kanäle

    Bekmeier-Feuerhahn, S., Euler, M., Rudeloff, C. & Sikkenga, J., 09.2015, In: prmagazin. 46, 09/2015, p. 48-54 7 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  12. 2014
  13. Published

    Enhancing museum brands with experiential design to attract low-involvement visitors

    Ober-Heilig, N., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Sikkenga, J., 29.09.2014, In: Arts Marketing: An International Journal. 4, 1/2, p. 67-86 19 p., 5.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  14. 2012
  15. Published
  16. 2011
  17. Published

    Markenvorstellung als Determinante des Weiterempfehlungsverhaltens im Kulturbereich

    Bekmeier-Feuerhahn, S., Sikkenga, J. & Dippmann, A., 2011, Kulturbranding III: Positionen, Ambivalenzen, Perspektiven zwischen Markenbildung und Kultur. Höhne, S., Bünsch, N. & Ziegler, R. P. (eds.). 1. ed. Leipzig: Leipziger Universitätsverlag, p. 137-160 25 p. (Weimarer Studien zu Kulturpolitik und Kulturökonomie; vol. 7).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  18. 2009
  19. Published

    Motive der Weiterempfehlung im Internet: Eine explorative Studie

    Sikkenga, J., 2009, Virale Kommunikation: Möglichkeiten und Grenzen des prozessanstoßenden Marketings. Heuser, U. J. & Spoun, S. (eds.). Baden-Baden: Nomos Verlagsgesellschaft, p. 39-56 18 p. (Kommunikation und Management; vol. 2).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Previous 1 2 Next

Recently viewed

Publications

  1. Rechtsprobleme zweistufiger Tarifvertragssysteme
  2. Der Soundforum Synthesizer
  3. On the influence of laser beam welding parameters for autogenous AA2198 welded joints
  4. Systematic literature review of flipping classroom in mathematics
  5. The Need for Healthy Leadership in the Health Care Sector
  6. Vom Dozieren zum Dialog
  7. Creativity in entrepreneurship
  8. Performativer Religionsunterricht zwischen Performance und Performativität
  9. A pluralistic and integrated approach to action-oriented knowledge for sustainability
  10. Tree diversity increases levels of herbivore damage in a subtropical forest canopy
  11. Biomas Nutrient Recycling
  12. Reasoning in primary school? An analysis of 3rd grade German textbooks
  13. Social dynamics of community resilience building in the face of climate change
  14. Assessing sustainable biophysical human-nature connectedness at regional scales
  15. Can Becoming a Leader Change Your Personality?
  16. Integrativ managen
  17. Capability of social life cycle assessment for analyzing the artisanal small-scale gold mining sector—case study in the Amazonian rainforest in Brazil
  18. Experiments great and small
  19. Academic discipline and risk perception of technologies
  20. Hoddis, Jakob von (eigentl. Hans Davidsohn)
  21. Judgement Practices in the Artistic Field
  22. Die bachbegleitende Vegetation der Böhme
  23. Article 75 CISG
  24. Kontext
  25. Self-legitimation in selected speeches of Abubakar Shekau, the Boko Haram terrorists leader
  26. Corporate social responsibility (CSR) and earnings management
  27. Analyse non linéaire des récessions de l'écoulement de base dans des bassins versants à écoulements intermittents

Press / Media

  1. Das war die Lünale 2021