Marketing, Zeitschrift fur Forschung und Praxis, 0344-1369
Journal
1 - 7 out of 7Page size: 10
- 2020
How perceived security risk influences acceptance of virtual shopping walls
Jahn, S., Langer, A. C., Elshiewy, O. & Boztuğ, Y., 2020, In: Marketing, Zeitschrift fur Forschung und Praxis. 42, 4, p. 35-42 8 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2015
Employees as a Second Audience: A Scale Development Approach for the Measurement of Quality of External Communications from the Employee's Perspective
Holzer, M., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 37, 3, p. 126 - 136 11 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Qualität von E-Health Services: Entwicklung und empirische Überprüfung eines Messinstruments
Bruhn, M. & Batt, V., 2015, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 37, 1, p. 42-56 15 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2012
- Published
How to attract visitors with strategic, value-based experience design: A review and analysis of customer experience and visitor segmentation research for cultural organizations
Ober-Heilig, N., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Sikkenga, J., 2012, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 34, 4, p. 301-315 15 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2011
Mitarbeiter als Erlebnisprovider: Theoretische Fundierung und empirische Untersuchung an einem Fallbeispiel
Bruhn, M. & Batt, V., 2011, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 33, 3, p. 208-220 13 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2010
Markenliebe bei Mitarbeitern: Konzeptualisierung, Determinanten und Konsequenzen auf Basis einer empirischen Untersuchung
Bruhn, M., Batt, V. & Köhne, C., 2010, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 32, 2, p. 71-90 20 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2004
- Published
Unternehmen vor öffentlichen Auseinandersetzungen: Öffentlichkeitsarbeit als Erfolgsfaktor in der B2B-Kommunikation
Bekmeier-Feuerhahn, S. & Weinberg, P., 2004, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 26, 4, p. 331-344 14 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research