Marketing, Zeitschrift fur Forschung und Praxis, ‎0344-1369

Journal

  1. 2020
  2. How perceived security risk influences acceptance of virtual shopping walls

    Jahn, S., Langer, A. C., Elshiewy, O. & Boztuğ, Y., 2020, In: Marketing, Zeitschrift fur Forschung und Praxis. 42, 4, p. 35-42 8 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  3. 2015
  4. Employees as a Second Audience: A Scale Development Approach for the Measurement of Quality of External Communications from the Employee's Perspective

    Holzer, M., Batt, V. & Bruhn, M., 2015, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 37, 3, p. 126 - 136 11 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  5. Qualität von E-Health Services: Entwicklung und empirische Überprüfung eines Messinstruments

    Bruhn, M. & Batt, V., 2015, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 37, 1, p. 42-56 15 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  6. 2012
  7. Published
  8. 2011
  9. Mitarbeiter als Erlebnisprovider: Theoretische Fundierung und empirische Untersuchung an einem Fallbeispiel

    Bruhn, M. & Batt, V., 2011, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 33, 3, p. 208-220 13 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  10. 2010
  11. Markenliebe bei Mitarbeitern: Konzeptualisierung, Determinanten und Konsequenzen auf Basis einer empirischen Untersuchung

    Bruhn, M., Batt, V. & Köhne, C., 2010, In: Marketing ZFP - Journal of Research and Management . 32, 2, p. 71-90 20 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  12. 2004
  13. Published