Professorship for Marketing
Organisational unit: Professoship
1 - 5 out of 5Page size: 10
- 2024
- Published
Value creation in post-pandemic retailing: a conceptual framework and implications
Imschloß, M. & Schwemmle, M., 08.2024, In: Journal of Business Economics : JBE. 94, 6, p. 851-889 39 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2023
- Published
The Managerial Relevance of Marketing Science: Properties and Genesis
Schauerte, N., Becker, M., Imschloß, M., Wichmann, J. R. K. & Reinartz, W. J., 01.12.2023, In: International Journal of Research in Marketing. 40, 4, p. 801-822 22 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- Published
Wie suchst du so? Wie Sprachtechnologie den Suchprozess verändert und warum gesprochene Suchanfragen zu besseren Suchergebnissen führen.
Imschloß, M., 11.2023, In: Absatzwirtschaft. 2023, 11, p. 48 1 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Transfer
- Published
Multisensory Design of Retail Environments: Vision, Sound, and Scent
Sarstedt, M., Imschloß, M. & Adler, S. J., 01.01.2023, Wiesbaden: Springer Fachmedien. 72 p. (Science meets Practice)Research output: Books and anthologies › Book
- 2022
- Published
Multisensorisches Design von Verkaufsumgebungen: Sehen, Hören, Riechen
Sarstedt, M., Imschloß, M. & Adler, S., 29.09.2022, 1. ed. Wiesbaden : Springer Gabler. 74 p. (Science meets Practice)Research output: Books and anthologies › Book